Mesaj romantic

“Ceau scumpi meu Ce mai faci printesa mea? Tot singura? Vrei sa iesim la o cafea? Eu te stiu pe tine dar tu pe mine nu stiu daca ma mai stii Ast sms cu raspuns”

Tocmai ce am primit mesajul asta. Exista cineva pe lumea asta care sa raspunda la un astfel de sms?


Postat in Ego. 18 Comentarii »

18 Răspunsuri la “Mesaj romantic” r r

  1. DianaEmma Says:

    :))
    Cum sa se intample o faza de genul? :))

    Multa prostie pe lumea asta… cine stie de unde avea ala numarul tau de telefon…

  2. Vania Says:

    Eu aş răspunde, că nu plătesc factura…

  3. mercu Says:

    Noroc ca a fost doar mesaj si a fost la o ora decenta. Mi s-a intamplat odata sa ma sune la ora 8 dimineata sa-mi spuna “la multi ani george” :))

    @Vania: daca vreti va dau numarul :D

  4. Treipuncte... Says:

    Se mai intampla, cred ca nu e nimeni care sa nu fi primit macar o data in viata lui un mesaj aiurea…:))Nu trebuie sa aibe numarul tau, probabil avea si el chef de o gluma si a inversat ceva cifre la un numar de telefon …

  5. mercu Says:

    Mey… eu chiar cred ca a vrut sa trimita cuiva anume, dar a gresit numarul sau tipa respectiva i-a dat numarul gresit.

  6. george Says:

    daca as sti ca e fata, as raspunde :D

  7. Manuela Says:

    auzi, printesa … ce abordare…oare cine poate trimite un raspuns la asemenea mesaj? tre’ sa iti tii respiratia pana il stergi repede ca sa nu versi pe propriul telefon.

  8. mercu Says:

    E…. eu mai mult m-am amuzat. Vroiam la un moment dat sa-i raspund dandu-ma drept tipa aceea, dar nu am vrut sa stau noaptea cu telefonul inchis :))

  9. tDO Says:

    Nu-mi vine sa cred ca dintre toate fiintele care de care mai neobisnuite de sub soare, tocmai tu ai trecut peste o astfel de oportunitate. Si asta pentru 2-3 nopti de somn “linistit”… very disappointing :D

  10. Vio Says:

    Desigur! Cel care l-a trimis.

  11. raducea Says:

    puteai sa ii spui de struguri, gura, supt, fofoloanca si murea si vechea faza “ne intalnim maine, in centru, la statuie” ( in proportie de 90 % nimereai orasul cu o statuie in centru )

  12. fireflight Says:

    Probabil exista specimene care sa raspunda la asemenea mesaje.

  13. roscadaniel Says:

    Aah, romantismul asta… Nu vad cum cineva nu ar fi miscat de un astfel de mesaj. Sunt sigur ca a stat 2-3 ore si a creionat mai multe ciorne pana sa ajunga la formularea respectiva. :)

  14. mercu Says:

    Da, da… mi-a dat o lacrima. :))

  15. adrianenaru Says:

    Si eu sunt nevoit sa imi sterg lacrima din coltul ochiului. E desavarsit mesajul.

  16. dfgh Says:

    nr de la care a fost trimis mesajul e 0733583696

  17. dfgh Says:

    deocamdata pe doua bloguri apare mesajul meu.
    ms pt publicarea mesajului
    esti un domn

  18. marius Says:

    am primit si eu acelasi mesaj ce dreq o mai fi si tampenia asta !!


Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 71 other followers

