Plictiseala cand imi vine…

Fac orez cu lapte, Toffifee si piersici 😀

Publicat în Ego. 12 Comments »

12 răspunsuri to “Plictiseala cand imi vine…”

  1. DianaEmma Says:

    Ce gateste lumea. 😀

  2. Corina Says:

    Ce amuzant e, interesanta idee..ce face omul la plictiseala :))

  3. Studiu exhaustiv despre femei « Ioan Usca Says:

    […] Mercu – Să-mi alunge plictiseala, atunci când îmi vine… […]

  4. Ihriel Says:

    M-ai facut sa rad, desi nu-mi place orezul cu lapte.
    In cazul de fata, iti doresc sa te plictisesti mai des 😛

  5. mercu Says:

    Cum sa nu-ti placa orezul cu lapte???
    Se vede ca nu l-ai gustat pe al meu 😛

  6. Ihriel Says:

    Și dacă aș îndrăzni să-l gust, tot nu aș avea de unde-l lua.
    Apropo, cam zgârcit dumneata. Auzi, să gust doar !:P

  7. mercu Says:

    :))
    Uite, cand ai drum in Tm iti voi face o portie tripla… numai pentru tine. 😛

  8. Ihriel Says:

    Îți mulțumesc pentru oferta. As veni degrabă sa profit de ea… daca as sti ca nu voi fi obligata sa o mănânc pe toată (dracu’ sa le ia de rime):P

  9. mercu Says:

    … si cel le-a inventat. :))
    Sa cresti… mare!

  10. Ihriel Says:

    Cresc numai daca la final o sa arat asa (ca-n poza, adica) 🙂

  11. mercu Says:

    Garantat!!! 😛

  12. Ihriel Says:

    De jumatate de ora imi spun: e doar un orez cu lapte. Fara succes: este prea caraghios, nu l-as putea manca


Lasă un comentariu