16, 15, 14… ani !

Draga blog, iti patez pielea cu aceste cuvinte pline de uimire, revolta si… si… what the F$$$ is wrong with this world ?
18:30 ora Romaniei. Imi iau o bluza pe mine si iesim pe usa, eu si colegul meu de camera, Tobias. In jurul orei 19:00 suntem in Lipovei (un cartier marginas) asteptam inca 2 persoane, Vali si Kinga. Dupa 15 minute de asteptare isi fac aparitia si putem pleca. Ne urcam in Polo-ul colegului si ne indreptam spre Arad bine dispusi si cu chef de bere si headbanging (dat din pleata). Intr-un pub din Arad urma sa concerteze Truda si In Defiance (nu conteaza cine sunt, sunt doar niste detalii informative). Aceasta din urma este o trupa ce o cunosc de la infintare, doar componentii imi sunt prieteni si am zis ca merita osteneala, oricum nu aveam ceva mai bun de facut in orasul de pe Bega.
Am ramas foarte placut impresionat de cum arata centrul Aradului, de vizitat biserica catolica Sf Anton de Padova si primaria. Sarind peste multe etape, ajungem la partea mai interesanta, momentul in care concertul se termina si trupele se aseaza pe canapele pentru ultimele beri.
2 pustoaice care oricat de impotent ai fi iti atrag atentia isi intra in rol. Nu pareau sa ai aiba mult peste 16 ani. Am inteles ca daca intretii relatii sexuale cu o fata sub 16 ani, nu conteaza de circumstante, „hartuire sexuala” scrie pe tine. Eu sunt in mijlocul grupului din Timisoara, imi mai iau o bere si pana sa imi dau seama pustoaicele erau in bratele masculilor. Fetele se respectau, l-au ales pe chitarist si pe tobarul de la Truda. Iti dai seama luni la scoala ce vor spune ? „Am facut schimb de saliva cu cel de la Truda” Si colegele in jurul lor sunt extaziate, iar ochii lor arunca flacari de invidie. Nu stiu de ce chestia asta imi provoaca dezgust… in fine. Pacat ca tot ce e bun dureaza putin, nu cred ca au apucat baietii sa bea 2 beri ca si au plecat lasand fetele satisfacute cu putin. Asta se intampla cam pe la miezul noptii, ceea ce urmeaza e interesant… pentru mine. Pana pe la ora 2:00 cam 10 baieti au dat tarcoale pe la masa pustoaicelor. Dar culmea ca erau prea plictisite pentru toti distrusii de acolo. Le mai arunca cate un sarut in scarba si lipsit de importanta… pentru ele. Eu stateam vizavi cu prietenii mei, aruncandu-le cate o privire. De ce ? Ma cam plictiseam, sincer, si am zis sa ma distrez putin. Sa ma duc la ele ? Sa ma bag in seama ? Sa folosesc replici penibile ? Sa ma aleg cu un sarut doar pentru a fi pe lista aceea lunga ? Nu prea cred. Trebuia sa o fac cu stil si cu putin misto. La un moment dat una dintre ele sa aseaza langa mine. Eu stateam putin mai departe de grup, dar asta nu m-a impiedicat sa ii aud pe cei din jurul meu cum incepusera sa ma barfeasca. Stiam ca va veni una dintre ele, stiam ca nu pot rezista tentatiei. Stiam ca nu ma vor dezamagi, stiam ca nu au habar pe ce lume traiesc. M-a abordat cu o fraza penibila, posibil de pe net.
– Salut, am facut un pariu cu prietena mea Ralu (aratand spre prietena ei in fusta si cu niste sani mai dezvoltati decat ai ei, mai dezvoltati decat au multe fete de varsta lor) ca voi veni sa vorbesc cu tine si… iata-ma. Ce faci ?
Strangeam din dinti sa nu rad. Intre timp a ajuns si … Ralu. Nu a ezitat sa ii puna mana pe sani incercand sa-mi arate ce sani are prietena ei. I-am spus ca si eu am si evident ca a pus mana sa vada daca vorbesc serios.
– Cati ani ai ?
– 16.
– Eu am 15 si Ralu are 14.
Ma muscam de limba, erau mult prea amuzante. Am mai facut schimb de cateva fraze, apoi au plecat la masa lor. Le-am vorbit respectuos,direct fara sa le arat ca imi pasa ca vorbesc cu ele, cred ca am facut schimb de 5 fraze. Pareau surpinse de ce s-a intamplat, nu le venea sa creada ca nu am incercat sa ma dau la ele. Au stau acolo intinse in diferite pozitii si ma priveau. Imi era destul de dificil sa vorbesc cu oamenii din jurul meu cand astea doua ma priveau. La un moment dat am intrebat-o pe cea a carui nume era un mister de ce se uita la mine. Mi-a dat un raspuns atat de jalnic la fel ca si natura ei. „Pentru ca vreau sa imi pastrezi privirea”
Ma gandeam la tot felul de atrocitati numai sa nu incep sa rad ca nebunul. „Va rog oameni buni, dati-mi cu o sticla in cap ca imi scuip plamanii de ras.” Vroia sa ii pastrez privirea ? Ok, ok. M-am dus langa ea si m-a apucat de talie, i-am spus ca vreau sa ii fac o poza, m-a lasat in timp ce mana ii ajunsese la mine pe fund. Foarte politicoasa mi-a spus ca are o poza recenta pe telefon si ca ar dori sa mi-o trimita. Mi-a trimis-o insotita si de un ID de mess. ID-ul tipic pentru astfel de persoane era ceva cu „satana” si cu „proprietate”. Si am plecat. Iarasi le-am lasat cu „buzele umflate” ? Vaiiii. Se facuse ora 4:00 si totusi aveam 50 de km pana acasa. Eu nu vroiam sa plec, vroiam sa ma mai distrez cu astea mici. A fost prea tare. Cand am iesit pe usa, m-am intalnit cu cea mai mare. M-a rugat sa nu plec, dar tot ea s-a convins ca totusi nu pot sta la infinit si ca trebuie sa ajung acasa. Mi-a spus ca o cheama Casandra (de notat ca nu era tiganca, dar dumnezeule mare avem ceva in comun si eu urmaream telenovela cu tigancusa aia draguta numita Casandra).
Acum, marea intrebare : ce dracu se intampla cu lumea asta ? La 14 ani sa ai un astfel de comportament ? Cine imi poate explica ?
Oricum am de gand sa vorbesc cu ea pe mess. Cred ca ma voi distra de minune. 😀

PS : i-am gasit hi5-ul. Descrierea ei era ceva de genu : imi place muzica, bautura si distractia.

Poftim ???

Publicat în Ego. 1 Comment »

Un răspuns to “16, 15, 14… ani !”

  1. Ihriel Says:

    De-o varsta cu pedeapsa, zici?


Lasă un răspuns

