Cand rasare soarele ?

Dar ce lumina-acolo-n geam rasare ? Sunt zorii, da, si Julieta-i soare !

04:00 Nesomn. Faculta 08:00.
Dintre insomnie si nebunie… aleg nebunia. Aleg isteria in plina zi. Aleg placerea de a putea dormi. Da-mi Doamne puterea de a-mi convinge genele sa se odineasca in pace. Ajuta-ma sa imi ingrop gandurile in adanc somn si lasa-ma sa adorm.

Imi spune cineva o poveste ?
Cineva ?
Nimeni ?

Am sa imi spun eu una. Sau nu… am sa imi cant ceva.
In padurea cu padurea cu alune aveau casa doi… pitici… vine… pu… pa… za… si… zzz… zzz… zzz…

Alerg dezbracat pe o strada de necunoscuti. Il privesc indiferent si fug in continuare de ceata de struti. Alerg cat pot eu de repede, dar parca stau pe loc. Imi e frica. Imi simt transpiratia de pe spate cum curge in siroaie. Imi tremura mainile, picioarele, genunchi. Imi e frica. Imi e frica sa mai alerg, imi simt genunchi slabi, daca mai alerg mult voi pica. Imi voi rupe mainile si coloana. Voi ramane invalid toata viata. Voi deveni o leguma. Voi fi o pacoste pentru parinti, mai mare decat sunt acum. Nu, nu vreau asta. Nu vreau, dar vin. Se apropie. Ma vor prinde. Ii simt tot mai aproape. Sunt mai rapizi decat mine. Oamenii din jurul meu se uita pentru o secunda la mine si apoi isi intorc capul, nu le pasa de mine. Voi muri aici, la picioarele voastre, ajutati-ma !!! Ajutor !

Mmm… ce s-a intamplat ? Cat e ceasul ? Ah… am atipit 15 minute.
Ce vis tampit ! Mie imi plac strutii.

Publicat în Ego. Etichete: , , . Leave a Comment »

Lasă un răspuns

