Dus cu capul, intors cu rahatul !

Te voi conduce pana la gara si voi plange acolo unde tu nu vei fi niciodata.

IC 543. Ce mare grozavie de masinarie ! Ce conditii de invidiat, ce ocazie de ratat ! Dar totul e bine. Daca as ignora faptul ca stau cu geaca pe mine si tot imi e frig ar fi bine, daca as ignora faptul CA COmpartimentul e de fapt intreg vagonul (conditii de personal) daca as ignora faptul ca in closet (ca sa nu spun WC) ma asteapta o maaaare surpriza, o ciorba de o culoare si de un miros care nu ma prea incantau, care mi-a facut stomacul sa o ia razna, dar nici nasul nu facea prea bine. Surpriza era inclusa in pret ? Din cate stiu eu, la ghiseu am cerut un bilet spre Timisoara si atat, no surprises included.

Daca as reusi sa trec psihologic de reflectia mea din geam, daca as putea sa nu ignor ca acolo e un tip palid, cu ochii intredeschisi, cu bube, ehem… cu urme de bube pe fata, daca mi-as depasi conditia deplorabila, atunci poate ca m-as putea concentra mai bine la peisajele “extraordinar ce frumoase” de afara. Intinsa-i campia asta trista, intinsa de la mine pana la orizont si din cand in cand ici colo mai aparea o coliba care se vroia a fi casa, construita din livezile de odinioara. Daca dupa cele 46 de ore de nesomn somnul mi-ar fi fost cumva satisfacut atunci ar fi fost totul bine, dar nu a fost, evident.

Totul avea sa se schimbe cand am ajuns in miraculoasa gara Craiova unde a urcat o domnisoara. Mai e nevoie sa spun ca s-a asezat exact in fata mea ? Nu, nu cred ca era de vina carisma, am bube pe fata pentru numele lui Dumnezeu, doar nu e nebuna.

O scurta evaluare : creola, dar nu era tiganc… de etnie rroma, buze mari, asa buze ca Angelina Jolie ar fi adopta-o (si pe ea) fara ezitare, UN cercel mov, haine negre, adidasi alb-portocaliu, fara ciorapi, in jur de 20 de ani. V-am spus ca e prietena unui tip care a participat sezonul trecut la “Dansez pentru tine”? Era destul de draguta. De ce am spus “era” ? In curand avea sa devina printre cele mai gretoase fete cu care am reusit sa infrunt claustrofobia si frigul.

In timp ce noi ceilalti ne distram de minune, hora intr-un picior, X si 0 pe servetele si sa nu uitam de privitul pe geam ei i se face foame. Isi pune pe genunchi plasa cu minuni, scoate o punga micuta cu ceva in ea, o ridica doar cat sa poata sa iti bage gura. Era o bucata de fornetti cu telemea (nu le pot confunda) luase o gura si o pusese inapoi. Dupa cateva zeci de ore, cred ca de fapt erau doar minute, dar nimeni nu stie exact cum se dilata timpul in tren, nevoile o chemau in natura, cauta baia (da, daca te uiti in toate partile stand in locul tau confortabil, sigur vei gasi tot ce vrei) isi face curaj si se duce la capatul vagonului, unde ? La ciorba ! Deja colturile gurii imi erau ridicate, ce naiba, radeam de imi prapadeam somnul. Se dusese la baia defecta, dupa cateva secunde, probabil ca, din nu stiu ce motiv si-a dat seama ca ceva nu e in ordine si s-a dus in celalalt capat al vagonului spre cealalta baie, a stat cateva momente bune in fata, privind usa, citind probabil pe usa formulele de fizica cuantica acuta si rezolvand cand cateva probleme cu care omenirea se confrunta de secole. Zambareata pleaca spre baia defecta ! De ce zambea ? Dupa alte cateva momente se intorsese si se asezase la loc. Da, comportamentul ei era total normal. Sa nu mai aud ca cineva imi spune ca sunt “special”. O spun de pe acum, sunt un om perfect normal, cei din jurul meu mi-au demonstrat-o de atatea ori.

Ii suna telefonul. S-a gandit ca e un prilej perfect pentru a manca si… controlorul imi e martor ca i-a fost foarte foame. A inceput cu un sandwich (sanvish, senduici) pe care l-a devorat din cateva muscaturi, a continuat cu chiftele, a luat 2 chiftele in mana si musca timid din ele, dupa ce a gustat si din a doua a pus jumatate la loc, dupa aceea a urmat desertul si ragaitura subtila pe care cu totii am auzit-o. Cum se numeste cand o fiinta ce nu face parte din categoria porcinelor, scoate niste sunete ciudate cand mananca de se uita toti oamenii cu bun simt la ea ? Am un lapsus acum.
Din ce imi auzeau urechile (din pacate) si cu ajutorul internetului am ajuns la concluzia ca tipa e prietena unui tip (in alt secol poate ca am fi spus ca e logic, tipa-tip, dar asta era in alt secol) care a participat sezonul trecut la “Dansez pentru tine”. Nu am sa divulg numele complet sau sa postez vreo poza sau adresa ei sau cati ani are de fapt, dar am fost din nou surprins sa vad cat de false sunt unele persoane. In poze parea atat de firava si nevinovata, stilata si bine educata.

Ce mandru sunt de copilul pe care l-a crescut mama. Nu, nu am frate !

Publicat în Ego. Leave a Comment »

Lasă un răspuns

