Iarba proaspat calcata

Culegeam ganduri de nedescris demne de un vis al unei nopti calduroase de iulie. In zare un soare sangeriu se scalda intr-o luminoasa balta. Copilasii din orfelinat cautau un san de alaptat, saisprezecene isi plangeau natura deplorabila de lichene si isi doreau o ultima miscare de gene doar pentru a scapa de radacina fricii, inamicii imi inaltau statui de pamant, iar numele imi suna in al vostru cant. Toate erau asezate asa cum doar eu stiu, ca tu sa poti sa te ratacesti intr-un labirint de gard viu. Cand mi-am ridicat fundul deloc plat de pe un bustean imbracat in muschi umezi ierba murea sub apasarea mea. Era cumplit. Unde am ajuns ? In vene imi curge sange albastru si ma compar cu orice astru, m-am nascut imparat peste acest regat si acum zac intr-un rahat uscat. Am cazut de mii de ori in genunchi langa oasele unui unchi si am plans copii si am strans papadii. Am strans la piept am zambit si i-am simtit caldura si mirosul, perfectiunea si frumosul. Eram intins ca un bizon vanat cu nasul cufundat in mijlocul unui gazon. Iarba proaspat calcata statea aplecata si cerea apa. Dumnezeule ce oroareee ! Dar ma voi ridica, dar voi creste…

Publicat în Ego. Etichete: , . Leave a Comment »

Lasă un răspuns

