Lolita

Cati dintre voi au avut ocazia sa petreaca noua ore cu doi gay si un travestit ? Care sunt sansele ?
Mama mi-a spus intotdeauna ca sunt mai special. Niciodata nu am inteles de ce imi spunea asta.
Lolita, lumina tunelului meu, peronul trenului meu. Pacatul meu, purgatoriul meu. Lo-lii-ta: varful limbii executa o miscare in trei timpi, coborand pe valul palatului ca sa atinga, la timpul trei, dintii. Lo. Li. Ta.

Intotdeauna m-am intrebat cum ar fi daca as vorbi cu un gay veridic. Intotdeauna m-am intrebat cum s-ar simti un barbat imbratisat, sarutat, alintat de alt barbat ?

Aprilie 2008, ora 6:42 trenul Rapid pleca din Gara de Nord Timisoara cu o intarziere de 3 minute. Intr-un compartiment cu 10 locuri aveam sa ne ducem calvarul 4 oameni. Aveam la dispozitie aproximativ 9 ore pentru a ne cunoaste mai bine si da, ne-am cunoscut prea bine. In drum spre gara intotdeuna ma rugam sa nu dea „norocul” peste mine sa stau cu cine stie ce ciudati in compartiment. Ultima data, mi-am binecuvantat zilele cand am vazut ca voi imparti celula cu o batranica, din pacate nu mult mai tarziu aveam sa ascult „tragedia vietii mele in 9 ore”.
Revenind la cei trei tovarasi de celula. Daca ma uit mai bine sunt 2 tipi si o tipa ciudata. Dupa o mica altercatie cu controlorul imi dau seama ca unul dintre tipi nu e prea tip. Avea o voce subtire si facea gesturi ciudate pentru un tip, dar foarte familiare pentru o tipa.
Stai putin cu cine stau eu in compartiment ?

– Stii sa faci masaj ? se auzi o voce. Unele compartimente de Rapid sunt construite in urmatorul mod : cate 3 locuri in directia in care merge trenul si inca 3 exact vizavi si 4, spate la spate, pe mijloc.
– Cum te cheama ? vocea venea dinspre blonda care statea intinsa pe burta pe cele 3 locuri, exact paralele cu mine.
– Gabi. Cred ca am spus-o mult prea ferm.
– Asa. Stii sa faci masaj ? Ma intrebase cu o oarecare tonalitate, daca nu ar fi fost atat de devreme as fi jurat ca gemea.
– Stiu, cat de cat.
– Imi faci masaj?
Dumnezeule de ce am spus asta ? Chiar mi-as baga penisul in gura unui lup turbat ?
– Aaa nu, nu… e devreme si…
– Hai Gabi, numai putin.
De ce dumnezeule vorbea asta ? Lucreaza la linia fierbinte si a uitat ca e inafara serviciului ?
– Nu, nu, imi pare rau. Si i-am zambit palid. Era totusi prea devreme. Nici nu stiu daca apucasem sa dorm mai mult de 2 ore. Si da, 2 ore e putin pentru mine avand in vedere ca recordul e 20 de ore de somn hihi.
– Hai Gabi, nu vezi ca sufar aici ?
– Chiar nu pot sa iti fac, sunt foarte obosit.
– Dar mai tarziu imi faci ? Hai spune-mi ca imi vei face. Haiiiii !
– Nu stiu. Nu st…
– Bine vorbim mai tarziu, ma pun sa dorm.
Aleluia liniste, in sfarsit. Chiar daca am o chestie cu blondele nu stiu de ce, dar aceasta creatura gematoare nu prea ma atragea.

Printre zecile de tentative de somn nu am putut sa nu ascult discutile celor 2 tipi. Era destul de suparator ca nu puteam dormi, dar mai suparator era ce imi auzeau urechile. Am o problema cu somnul in chestii care se misca, orice ar fi, de la autocar la tren. Pur si simplu nu pot sa adorm, dar asta nu opresc ceilalti tovarasi de celula sa sforaie de zor, facandu-mi in ciuda.
– Fataaaaa ce bine iti statea cu paruca aceea.
– Asa-i ? Ma cam strangea corsetul.
– Daaaa hahaha am vazut ca la un moment dat ai facut o mutra.
– S-a vazut ? Ha ha.
Si rasetele nu au incetat pana nu m-am trezit complet din amorteala.
Cu cine stau eu in compartiment ? 2 gay si o tipa blonda gematoare, care sunt sansele ? Cati dintre cumparatorii de „celule miscatoare” au avut norocul asta ?
– Gabi tu esti din Timisoara ? Si mi-a atins mana.
– Da, de fapt sunt student si stau in camin.
– Si ne-ai vazut aseara ?
– Aseara ? Nu cred, cred ca mi-as fi adus aminte. Probabil daca ii intalneam nici alea 2 ore de somn nu le puteam pune la socoteala.
– Noi 3 suntem cantarete si am avut concert in deschidere la Boney M.
– Serios ? Wow… nu stiam. Imi pare rau, nu am fost. Chiar intentionam sa merg, dar am avut putina treaba.( pe dracu)
– Ai invatat ? Pari asa mai studios hihi. Iarasi mi-a atins mana. De ce dracu vorbeau asa si ce era cu gesturile alea ?
– Asa ceva…
Din cealalta parte a compartimentului…
– Gabiiiii imi faci masaj ?
– Nu !

Intre timp venise conductorul.
– Vezi ca mai sunt locuri si in celalalt compartiment.
– Multumesc, stau bine aici. Eram sigur pe mine si incepeam sa ma simt bine.
A stat si s-a uitat la mine pentru vreo 3 secunde. Nu-i venea sa creada. Cu toate astea nu a insistat si a plecat.
De ce m-as muta ? Intotdeauna am facut glume cu gay, despre gay acum am ocazia sa vb cu ei. Ce imi vor face ? Exista un inceput pentru orice, nu ? Am glumit.
Nu, pe bune, chiar am glumit.

Trecusera deja vreo 2 ore de la plecare din Timisoara si blonda se trezise. Era ceva ciudat cu ea, nu stiu, nu prea pot descrie exact, dar cu toate ca arata ok, aveam o oarecare retinere fata de ea. In fiecare statie cei trei, cele trei mergeau si fumau, devenise un obicei.
La un moment dat cei 2 stateau pe cele 2 locuri unde era intinsa blonda, iar acum blonda statea langa mine, de fapt vizavi, eu stateam pe unul dintre cele 2 scaune din mijloc si ea pe unul dintre cele trei. Jumatate de metru despartea mana ei de piciorul meu. Totul devenea limpede. Era o fata si nu prea, era un travestit destul de reusit. Vorbesc serios, mi-a fost destul de greu sa  cred ca era barbat in realitate. Cand i-am aratat poza ei/lui din revista Andreei Esca, prietenei mele, a crezut ca fac misto de ea cand i-am spus ca e barbat. Pur si simplu la prima vedere nu aveai cum sa iti dai seama.

– Si zici ca nu imi faci masaj, nu ? Se uita fix la mine, probabil ca vroia sa ma intimideze.
– Nu.
Cred ca prea tarziu mi-am dat seama ca ma uitam insistent sa vad daca are… daca are. Nu prea mi-am putut da seama, blestemate haine.
Si ma simteam bine, stateam de vorba cu un travestit si eram calm si relaxat.
– Imi place parul tau, ti-l intinzi ?
– Nu, asa e el. Drept… se pare ca sunt destul de norocos. Intotdeauna imi place cand cineva imi lauda parul, ma face sa ma simt ca o femeie adevarata… aaaa sa ma simt bine am vrut sa spun.
– Ai incercat sa iti faci bucle ? Si iarasi facea gestul ala, misca mana din incheietura.
– Nu, nu am incercat.
– Bucle mari. Cred ca ti-ar sta super.
Ne oprisem in Craiova. Fetele au iesit la tigare. Momentul oportun pentru a respira putin.
Cand s-au intors cei doi stateau tot acolo si susoteau. Blonda, care am aflat ca o chema Lolita, se intisese din nou pe cele 3 scaune ma implora sa ii fac masaj. Lo-lii-ta. Pacatul meu, purgatoriul meu.
– Daca ma atingi, te voi atinge si eu.
– Nu, nu multumesc. Iti sunt recunoscator.
Apoi fara sa apuc sa imi termin fraza…
– Folosesti vreun lac de unghii ?
– Dumnezeule nu, de ce as folosi ?
– Eu asa credeam, imi plac unghiile tale, sunt luciose si bine ingrijite.
Apoi a mai urmat o serie de intrebari, trebuie sa recunosc ca daca aveam vreo atractie pt altceva decat fete as fi cazut in plasa ei/lui. Arata cat de cat bine, era clar ca se ingrijea, se imbraca scump si avea acel ceva cu care reusea sa te vrajeasca.
M-a intrebat de boxeri, daca sunt largi sau stramti, cat de mare o am, cat rezist, ce baruri de gay sunt in Timisoara, daca am fost etc. Dar nu imi modul vulgar, cu zambetul pe buze, poate chiar romantic, nu stiu, poate.
– Uite asta e numarul meu de telefon, iti dau si ID-ul meu ? Hai ca ti-l dau.
Din spate se auzea : ti-am spus ca ii va da numarul de telefon. Ti-am spus.
– Ai web cam ?
– Nu am.
– Sa iti cumperi, sa fie o atmosfera mai intima.
– Nu stiu ce sa zic…
– Cand mai vii la Bucuresti, da-mi un telefon, ok ?
– Ok, asa am sa fac.
Cred ca barbatii gay nu aveau nici o sansa in fata ei, era mult prea priceputa la ce facea. Cum vorbea, gesturile ei, cum te atingea, cum iti vorbea. E anormal daca in acele clipe ma gandeam ce s-ar fi intamplat daca era homosexul sau macar bisexual ? Daca pana acum nu ma atragea nimic la ea, incepusem sa imi schimb parerea. Dar de ce era barbat ? De ce nu pot gasi pe cineva normal, sa intretin o relatie normala ? Ca orice om normal ? Oare sunt destinat sa am relatii cu minore, travestiti, nimfomane, criminale in serie, profanatoare de morminte, degustatoare de copii ? Dar vocea ei, cuvintele ei suave, orice cuvant pe limba ei pierea. Cea mai tare replica, pe langa cea cu „ti-am spus ca ii va da numarul de telefon” si cea cu „E mica. Prietena ??? Prietena. Aaaa credeam ca altceva, ca m-am speriat” a fost :
– Ce e acolo ?
– Unde ?
– Acolo. Te-ai excitat ? S-a umflat.
– Nuuu, de ce m-as excita ?
– Cred ca nu sta prea bine in boxerii aia stramti. Ce culoare au ?
– Verde cu gri.
– Haiii fa-mi masaj te rog. Haiii chiar trebuie sa te implor ?
– Nu e nevoie. Nu vreau sa se ajunga la asta, chiar nu pot sa iti fac masaj.
– De ce ? De ce ? Stii ceva ? M-am suparat pe tine. Gata.

Am lasat-o in pace ce era sa ii spun ? Sa ma duc la ea sa o iau in brate si sa ii spun ca totul va fi bine, sa ii fac masaj ? Nu puteam intinde coarda atat de mult coarda, penis… gura lupului turbat… nu, nu. Nu se poate.
Ma simteam bine, un travestit de lux se dadea la mine.
„- Ana, iubito, cred ca relatia noastra nu mai poate continua. Imi pare rau.
– Ce ? Nu se poate, totul era asa de bine. Ce s-a intamplat ?
– Nu s-a intamplat nimic, doar ca… nu mai putem continua.
– De ce ? Nu inteleg ? Ai pe alta ?
– Nu.
– Atunci ce e ?
– Stii am cunoscut pe cineva…
– Deci ai pe alta, de ce mi-ai zis ca nu ai pe alta ?
– Pai asta e adevarul. Nu am pe alta. De fapt am pe altul.”
Dumnezeule ce dialog macabru. Sper sa nu fie nevoie sa fiu partas la asa ceva vreodata.

Iata, Gara de Nord Bucuresti. Isi luau bagajele. Eu am ramas putin mai in urma.
– Ne-a facut placere. Mi-a spus-o unul dintre tipi.
– Si mie, toate cele bune.
– Ai fost de gasca. Mi-ai placut mult. Cand mai vii prin Bucuresti, suna-ma, spunea Lolita.

Lolita, lumina tunelului meu, peronul trenului meu. Pacatul meu, purgatoriul meu. Lo-lii-ta: varful limbii executa o miscare in trei timpi, coborand pe valul palatului ca sa atinga, la timpul trei, dintii. Lo. Li. Ta.

A fost o experienta extraordinar de interesanta, sper ca nu se vor supara daca vreodata vor citi randurile de mai sus.

Publicat în Ego. Leave a Comment »

Lasă un răspuns

