Lumea e a mea

Cobor eu jos sau urci tu sus ?

Ce as face daca peste noapte m-as transforma in barbat :
1. Mi-as arunca toate tampoanele si fardurile.
2. Mi-as ascunde tatuajul cu „te iubesc Costica”.
3. Mi-as taia tocurile de doispe.
4. Fustele mi le-as schimba in kilt-uri.
5. Mi-as scoate pierce-ul din buric.
6. Mi-as cumpara tricouri roz cu „de puta madre”.
7. Mi-as cumpara blugi cu cinci numere mai mari ca atunci cand merg sa ii calc.
8. Mi-as cumpara cu cei 10 lei din buzunar 3 cutii de gel.
9. As agata toate fetele din club.

In club… dansez pentru viata. Lumea e a mea. Sunt dependent de zilele frumoase. Sunt cu baietii in club. Lumea e a mea. Imi iubesc oamenii. Imi dau ochelarii de soare jos sa o vad mai bine, o analizez si ma duc la ea.
– Ce faci scumpete ?
– Uite, incerc sa te ignor.
– Auzi fata tu stii cine sunt eu ?
– Nu. Cine ?
– Copilul lu’ tata. Stii cine e tata ?
– Nu.
– Nici eu. Dar am auzit ca e mare sef.
– Simti mirosul ?
– Da, chiar ma intrebam ce e cu mirosul asta. Miroase a oua clocite, ai ragait cumva ?
– Nu, nu asa miros eu. Zi papusa cum facem ? Mergem la mine sau la tine ?
– Am prieten.
– Ok, el ne poate filma.
– Nu cred ca…
– Bine, bine dupa ce ma plicitisesc de tine poate participa si el. Auzi la ea fratica…
– Poftim ?
– Hai gata, ciocu mic. Sa mergem. Aaaa eu nu mai am benzina in nici una dintre cele sapte masini, ma duci si pe mine sa iau niste prezervative ? Nu vreau sa iau cine stie ce boli.
Heyyyy unde pleci ? Stai ca vin si eu. Asteaptaaaaaaa.

Publicat în Ego. Leave a Comment »

Lasă un răspuns

