O mica femeie

Ea si numai ea e moartea mea.

Pune mana aici si vei simti. Nu, nu acolo, mai la stanga. Acolo ! Simti ? Bate puternic. Ai putea jura ca e plina de vitalitate, dar nu e chiar asa, ea e pe moarte. Ai putea jura ca ii simti emotia. Intotdeauna am fost timid, de asta ai crede ca bate puternic. Ai putea jura ca ma intimidezi, dar nu e ceea ce crezi. Bate asa cum nu a batut vreodata caci stie ca asta e ultima sansa si defileaza. Stie ca dupa furtuna calmul se instaureaza. Sunt singur si ingrijorat de sutele de dorintele pe care le-am uitat. Poate la urma urmei e mai bine sa mor imbratisat. Inconjurat de tine, imbracat cu ultimele mele haine, asta imi doresc si asa vreau sa fiu tinut minte macar o vreme.
La san de mica femeie sa imi pierd stralucirea din ochi intr-una din aceste nopti apoi sa fiu invaluit. De taina, de faima, de amintire, de amutire, de ezoteric si in cele din urma de intuneric. Sa fiu pictat in stele, sa ma privesc in ele si apoi sa inghet in jurul unui astru maret. Sa ma regasesc printre sunete, sa formez coliere de note aduse ofranda tie. Sa fiu polenul florii din al tau par, sa-ti fiu pe limba atunci cand graiesti adevar, cand minti cu patima, cand vei spune ca nu iubesti cand de fapt doar la asta te gandesti. Sa fiu intemnitat cu mii de muze, sa-ti alunec pe buze, usor pana la barbie apoi sa-ti cad in adancurile difuze. Sa trec de bolta celor sapte culori, deasupra de nori, sa te privesc pentru o clipa si apoi sa cobor din nou la voi. O vesnicie sa imi planga o statuie vie si sa imi spuna… lumea nu stie. Lumea nu stie.
Numai ea stie.

Postat in Alter ego. Etichete: . Leave a Comment »

Lasă un răspuns

