Sfantul 1 aprilie

De vei pleca, lasa totul neatins.

Azi m-am hotarat sa nu fac nici o farsa.
Din principii nebanuite de om sunt legat intr-un cerc puternic, neputincios, nu am chef nici sa imi adun picioarele sub mine, nici macar sa respir parca nu imi vine. Sa imi sterg lacrimile nici nu mai vorbesc, mai bine m-ai lasa fara vedere, decat in astfel de conditii sa imbatranesc. Mainile imi fierb in balti de lacrimi acolo unde ochi-mi si-au lepadat durerea coroanei cu spini. Genuchii-mi sunt inradacinati in betonul rece, incerc sa ma conving ca incet incet imi va trece. Mai cateva ore din acest potop pe cord deschis…

In ce abis au cazut vremurile de odinioara ? Cu ce isi hraneste apetitul aceasta cioara ? De ce acest corb al mortii temporare, isi intinde ciocul spre ochii mei umpluti de sare ? Identitate in cusur, sare in miez de sulf pur, fi fara temeri, toate astea pot sa le mai indur. Foloseste-ti timpul cu chibzuinta, nu te opri, te rog nu te opri, maine te voi face sa calci adanc in neputinta.

El nu ma crede si ma tortureaza, ma obliga sa jur sinceritate, dar nu mai conteaza caci maine in timp foreaza. Chiar daca as putea nu te-as ruga sa nu ne parasesti, de vrei de nu vrei, in curand tot vei pleca. Zambind, ma voi inchina, din priviri respectuos te voi saluta, pleaca si nu te uita inapoi.

Publicat în Alter ego. Etichete: , . Leave a Comment »

Lasă un răspuns

