Somnul dulce de acasa

Foloseste-ma drept cobai in drumul tau spre cunoastere.


Urgente, Spitalul Judetean Timisoara. Totul s-a intamplat din cauza acelor studenti bine pregatiti de la medicina ce sunt lasati sa isi dea cu parerea.

„VREAU sa DORM. Au trecut… 6 zile fara somn, 6 zile, dar mai presus de atat, au trecut 6 nopti ! Te rog acum… lasa-ma sa dorm !  Deschide-mi cicatricile si pune sare, arde-mi trupul si loveste-ma tare, smulge-mi unghiile si priveste-ma cum tip, ofera-mi agonie si ingroapa-ma in nisip, dar ai mila si intelege… VREAU sa DORM. Scoate-mi dintii fara anestezie, hraneste-ma cu carne vie, atarna-mi pielea si  abandoneaza-ma, dar te implor lasa-ma, lasa-ma… DOAR o clipa sa dorm.

Atat iti cer, atat doresc. Te privesc melancolic si suspin, iti mangai asternuturile si ma inchin. Acum in prag de prabusire ofera-te gazda si fa-mi cadou o perna calda si o patura subtire sa ma intind, sa ma odihnesc langa tine. Acopera-mi somnul manios, inchide-mi pleopele si canta-mi frumos, mangaie-mi fruntea si lasa-ma sa iti urmez calea. Pune-ti mana in jurul meu usor, cuprinde-ma in brate, lasa-te pe spate si ascunde-ma in noapte.

Dar nu e de ajuns, caci acum lacrimile imi curg si ma inec in plans, ma sufoc, nu pot respira, nu te uita… FA CEVA ! Ajuta-ma !!!

M-am trezit brusc la fereastra, gatu-mi cautand apa. Dar nu pot bea apa, nu o pot inghiti, nici macar aer nu pot primi, nici macar frigul nu-l pot simti.
La inceput te cuprinde o stare de discomfort apoi de disperare, esti de prea mult timp fara rasuflare, apoi te linistesti stiind ca acesta e momentul cand ca vei inceta sa mai traiesti. Si e interesant pentru ca iti trece prin fata ochilor intreaga viata, e atat de intuneric si imi este frica, oare voi apuca o noua dimineata ?
Inca numar…”

Mai 2008

Publicat în Ego. Etichete: , . Leave a Comment »

Lasă un răspuns

