Tipatul (Partea intai)

Imi aude cineva strigatul ?

Din primele luni ale vietii mele mi se spune Edvard Munch. Nu stiu de ce, nu stiu cum, dar iata-ma intrebandu-ma din nou. Iata-ma cazand in indoiala…
Suntem noi oameni ? Suntem noi cei care au fost victoriosi in salbaticiune, dar invinsi de ratiune ? Suntem noi calea cea dreapta pavata cu amintiri de nerecunoscut ? Suntem noi cei ce au decazut ?

Timpul amuti. Clopotul sau de cristal pur se trezi in fisuri grave. Pulsul sau perfect de odinioara avea acum sa straluceasca haotic pana cand nu il mai tineau puterile. Orele erau minute, minutele… secunde, secundele… ore, minutele… zile, iar zilele… zilele pareau o eternitate. Limbile ceasurilor sprintau in sensuri diferite pana se gaseau, menite parca sa se intreaca in defecte, timpul nu era prea intelegator cu ce il inconjura si nici nu dadea semne ca asta l-ar deranja cumva. Dar stia ca odata rupt din monotonie, mainile lui aparent indispensabile aveau sa fie inutile. Asta… asta il deranja.
Am stat inchis in casa si m-am gandit la tot raul ce mi s-a putut intampla, la toate atrocitatile vazute de ochii mei si Dumnezeu mi-e martor ca nu le refuzam. Lumina incerca cu disperare sa patrunda printre crapaturi, in razele de miere se impingeau maiastru mii de particule de praf, in umbre domnea indiferenta, picaturi rebele acordau podeaua, parea ca podeaua gemea la atingerea lor umeda. Era zi sau noapte ?
M-am gasit intins pe podeaua rece, insetat, infometat, nu ma deranja, m-am gasit in bezna, lipsit de vointa si speranta, pungi de puroi imi ascundeau ranile adanci, nu ma deranja, dar latratul ala blestemat, asta… asta ma deranja.
Acum lasa-ma sa ma arunc in necunoscuturi deschise, in ale mele de demult vise stinse.

Va urma !

Publicat în Alter ego. Etichete: , , , . Leave a Comment »

Lasă un răspuns

