Dulce Bucuresti

Iata-ma in Bucuresti, orasul celor bravi si onesti, locul unde-ti vine sa-ti rupi hainele si sa o iubesti. Sau… nu ! Dupa un drum de 9 ore infernale simte-mi transpiratia, simte-mi mirosul hainelor dupa ce am stat langa o taranca ce mirosea ca o vaca. Nu, nu am venit cu caruta. Intercity auzi la ei, in engleza suna mai bine sau ce ? Preferam sa ii spuna scula pe roti si sa aiba conditii mai umane.

V-am spus de baie ? Nu are rost, mirosul se poate compara cu un laxativ… pentru voma, nimic obisnuit. Nu stiu, nimic special nu mi-a luat mintea la rost, dar stati… mai sunt cateva zile pana plec. Sa petrec cateva clipe in Cismigiu sau in Herastrau ? O fi de bine, o fi de rau ? Detalii dupa…

Revin 🙂

Publicat în Ego. 4 Comments »

4 răspunsuri to “Dulce Bucuresti”

  1. dioneea Says:

    ;)) ai vazut tu conditii umane intr-un mijloc de transport in Romanica? bucurestiul e jegos prin definitie ;)) ..pacat de cateva cladiri frumoase pe care le poti numara pe degete, in rest….sufocare

  2. mercu Says:

    Am vazut, am vazut… sper sa nu ajung cumva sa locuiesc pe acolo. Chiar nu merit o astfel de soarta…

  3. Ana Says:

    de ce nu recunosti ca totusi ti-a placut ceva la Bucuresti? 😀 gen… lebedele si ratustele din Cismigiu… ;;)
    ah, era sa uit + spaghetele si papanasul din colt de la mine 🙂

  4. tDO Says:

    Daca nici soarta asta n-o meriti, atunci care? 😀


Lasă un răspuns

