Blogul meu in cateva cuvinte

Blogatu organizeaza un concurs care se intituleaza „Blogul meu in cateva cuvinte”.

Luna imi era prietena, iar intunericul haina. Imi intind trupul la pamant, iar noaptea, somnul imi vegheaza. Nu de ignorat a fost durerea ce de sub pamant venea, o tablita cu inscriptii ciudate in lumina nocturna stralucea. Mainile incet o pipaiau, o curatau si o dadeau ochiilor sa o investigheze. Mintea vroia sa o pastreze si asa a si fost. Miraculos era faptul ca incet, incet acele litere bizare prindeau forma si isi dezvaluiau adevaratul secret tocmai mie. Mie cel lipsit de cuvant, cel ce isi pierde glasul in eternul vant.
O lumina de intensitate angelica mi-a ranit ochii si trupul neinstruit, m-a cuprins pe ale sale raze si in doua spiritul mi-a despartit. Ego si alter ego…

Alter ego fugise in negura padurilor, iar Ego a zambit. Si-a ridicat privirea si direct spre lumina a privit. A zambit din nou, s-a uitat spre orizont si a spus : arata-mi cat de mult sa te dispretuiesc, printre rasete, de tine sa vorbesc…
Dar fratele sau era pe aproape, Alter ego privea. Din spatele unei umbre se auzea un planset si o soapta : sa uiti ca m-ai vazut cu capul aplecat, de lume ingenuncheat…

Glumesc ! Chiar glumesc !!!

Am nevoie sa scriu…

Postat in Ego. 6 Comments »

6 Răspunsuri to “Blogul meu in cateva cuvinte”

  1. Danubius Says:

    Ma, da de cutremur nu zici nimic? Ca e toata tara in panica de 3 zile…

  2. mercu Says:

    Cine este acest „cutremur” de care urechile mele nu au auzit nimic ?

  3. Danubius Says:

    Pai uita-te pe OTV ca vezi zilnic isteria nationala :))

  4. mercu Says:

    Tu chiar nu ai de facut nimic mai palpitant ? Daca vrei iti dau sa imi scrii licenta, ce zici ?

  5. Danubius Says:

    Prefer sa raman cu OTV-u🙂
    E mai putin stres psihic😀

  6. Jorjik Says:

    daca nu zici nimic de cutremur ai sa ramai cu 6 cititori … si aia cu TV-ul deschis pe OTV langa calculator


Lasă un răspuns

