Lebede vopsite ?

Da. Rate cu penaj ciudat, dar totusi frumos si lebede negre pe o balta putin mai mult decat tulbure. Vazand cum ciugulesc pe suprafata apei, firisioare de plante, am smuls si eu un smoc de iarba si le-am aruncat. Au venit si s-au infrupat din ele, de cate ori am ocazia sa hranesc lebede negre ?
Ciudat e faptul ca acum ceva vreme erau doua lebede albe, acum sunt doua lebede negre, nu e ciudat ? Putin, putin ?
Un lucru e sigur, Cismigiul ramane in continuare un loc decent unde sa iti petreci o dupa masa de sfarsit de primavara.

Postat in Ego. Etichete: . 8 Comments »

8 Răspunsuri to “Lebede vopsite ?”

  1. Jorjik Says:

    ce ai facut man ?? ai smuls un smoc de iarba si le-ai aruncat ?? suna a „divine intervention” … cum te-ai simtit ? crezi ca nu se descurcau si singure ?

  2. mercu Says:

    De ce sa nu le ajut daca imi sta in putere ?

  3. Jorjik Says:

    ideea era ca nu prea ai ajutat … e ca si cum ai fi ajutat un adolescent sa treaca strada

  4. mercu Says:

    Pai iarba pe le-am dat-o era undeva unde ele nu ajungeau…

  5. Jorjik Says:

    Si crezi ca nu supravietuiau fara iarba aia ?

  6. mercu Says:

    Cu siguranta ca supravietuiau, dar a fost distractiv sa le dau sa manance, de ce te legi de gestul meu nobil ? Huh ?

  7. Jorjik Says:

    Vroiam sa subliniez faptul ca gestul nu a fost nobil

  8. Ana Says:

    si ma rog de ce gestul nu a fost nobil ?😕
    si de unde stii tu ca supravietuiau fara iarba aia ? poate ingrijitorii de acolo prin absurd uitau in ziua aia sa le dea sa manance. de unde stii ca in momentul ala nu le era foame? poate erau nemancate de zile intregi.
    si app … orice gest facut pt a ajuta este unul nobil.
    concluzie. de ce nu a fost nobil ?😀


Lasă un răspuns

