Domnule profesor

– Ce mai faceti ?
– Cu stropitoarea prin parc.

Vin fain frumos de la scoala, fericit de la examen cand vad in fata mea o gramada de carne ce sta sa cada. Era distinsul profesor de hidrodinamica, beat… adica bine dispus, pe care din picul de ratiune ramas m-am hotarat sa il ocolesc mergand pe aleea din parculet. In tot acest timp imi concentram privirea sa nu cumva sa ii treaca prin minte sa se intoarca si sa ma observe. Acest domn profesor imi este calauza si mentor spiritual de fiecare data cand merg dimineata la scoala. Omul are intentii foarte bune si ma apreciaza la adevarata valoare, adica ma considera primul super-geniu pe care femeia l-a facut, dar avea un stil de a purta o conversatie incat primele cinci minute sunt distractive, dar urmatoarele sunt groaznice. Am precizat ca in majoritatea cazurilor era beat ? Aceasta nu a fost o exceptie.
Dar stai, stai, stai ce imi vad ochii ? Vine spre mine, nu, Dumnezeule, ce ma fac ? Chiar nu am nevoie de asa ceva, noapte alba, sunt obosit, imi este foame, noapte alba, e suficient. Uitandu-ma mai bine observ ca isi desface slitul, o da acum sunt in perfecta siguranta, si merge spre un copac. Pentru cateva secunde m-am speriat si eram oarecum indignat, totusi era un distins profesor universitar ce isi facea nevoile in public in mijlocul zilei, dar mi-a trecut, e perfect normal un astfel de comportament. Oricine ar fi facut la fel, nu ? Nu ?

Postat in Ego. Etichete: . 7 Comments »

7 Răspunsuri to “Domnule profesor”

  1. Roland Says:

    Trebuie sa mentionez ca asemnea comportament se vede zi de zi si sunt niste „profesori boschetari”, este in natura noastra de romani jegosi sa ne comportam ca animalele!Pardon jignesc, regnul animal, pana si cainii mei nu isi afc nevoile decat in iarba, pe cand mai sus amintitii se descurca pe stalpi, case, cabine telefonice etc…
    Iar politia comunitara „freaca menta” pe banii nostri!
    scuze ca mi-am iesit din pepeni dar sunt nervo.

  2. mercu Says:

    Din pacate, mare dreptate ai.

  3. Jorjik Says:

    eu unul nu blamez asemenea comportament … mai grav e atunci cand cineva (nu conteaza statutul social) arunca un pet de brede de ex. si ramane acolo .

  4. yol Says:

    Eu as zice ca povestioara asta intra bine in ceea ce comentam un pic mai devreme, la un alt post, in legatura cu jena. Cred ca imi pot imagina o lume fara de jena: concupiscenta, hedonica, fericita cu mare probabilitate. Problema ar aparea atunci cand te-ai trezi a doua zi dimineata si ai constata ca e un pic cam mizerie in jur. Pe de alta parte, neexistand jena, s-ar putea sa nu-ti pese si sa mergi mai departe (desi cu mare atentie pe unde calci :P)

  5. Danubius Says:

    Eram pe jos dupa ce am citit. Ai un talent in a reda momentele povestite :)))))

    Imi aminteste de un prof de-al meu (tot chimist era) din scoala generala care tragea de multe ori la masea in cancelarie, cu un intreg grup de alti profi, toti la varsta senectutii si aproape de pensie.
    Intre timp a murit, demult chiar, dar era super destept omu. Singura problema era palinca, dar intrecea toate cadrele la cultura generala, era o enciclopedie umana cu 6000 de carti citite la activ. Si nu se limita la chimie, avea preocupari si in istorie, fizica, matematica, politica si filozofie.

    Ma intreb, oare sa fie vreo legatura intre spirtoase si IQ?

  6. mercu Says:

    La intrebarea asta iti vei raspunde singur dupa ce termini facultatea😉

  7. tDO Says:

    Pare-mi-se ca-i acorzi cam multa distinctie lu’ domn’ profesor😀


Lasă un răspuns

