eRepublik

Te-ai saturat sa joci jocuri cu monstruleti, cu eroi legendari, gladiatori ? Iata solutia ta ! eRepublik !
eRepublik este un joc online ce vrea sa fie o reprezentare virtuala a vietii reale unde insa abunda razboaiele, lumea e plina de patroni si politicieni corupti. Teoretic, daca ai abilitati de conducator, poti ajunge presedintele propriei tari. Te poti implica in politica, media, economie si altele.
Jocul are peste 100000 de oameni inregistrati din intreaga lume, numai din Romania sunt 14000.
Din cate am inteles momentan Romania e in razboi cu Ungaria, deci atmosfera e destul de tensionata si nu veti avea timp sa va plictisiti.

Eu zic ca merita sa va faceti cont sa vedeti cum sta treaba. Spor !

Publicat în Ego. Etichete: . 6 Comments »

6 răspunsuri to “eRepublik”

  1. Inka Says:

    oooo, pare interesant!

  2. mercu Says:

    Si eu l-am jucat acum ceva vreme, dar din lipsa de timp am renuntat. Sectiune de „media” unde iti poti face propriul ziar era cea mai misto.

  3. Gogu Says:

    Super joc de strategie multiplayer, care imbina socializarea cu dezvoltarea individuala. In fapt e un joc de echipa in care eRomania este una din cele mai importante si temute natiuni. eUngaria incearca din rasputeri sa distruga eRomania. In ultimele luni maghiarii au atras, prin apeluri nationaliste disperate in media maghiara, peste 6000 de useri noi in joc (in acel moment Budapeste era un oras din Romania :)). Acum se pregatesc sa atace Romania… Avem nevoie de fiecare ROMAN dornic sa isi apere tara.

  4. artistu Says:

    Mda intertesant, daca mai aveam timpul liber din facultate. Insa astazi striga dupa mine niste treburi neterminate si abia daca mai am timp de o bere. Insa ceea ce ai zis tu suna bine, asa ca o sa il dau si eu mai departe! 😉

  5. yol Says:

    Noooo.. mi-a ajuns un an si ceva de dependenta asidua de jocuri online. Abia m-am sevrat 🙂

  6. mercu Says:

    @artistu : ma ingrozesc cand ma gandesc ca mai am cateva luni de stundetie :((
    @yol : eu inca nu am scapat de ele. Dar viitorul arata bine !


Lasă un răspuns

