In apa clara


In aceasta apa clara exista o fata de care nu imi aduc aminte, de care ma simt atras, pe care o simt adanc in mine.
M-am indragostit de tine si te mai miri de ce. As putea sa te privesc mii de ore fara sa trebuiasca sa clipesc, dar la fel de usor as putea sa iti spun ca te detest.

In tacerea preludiului imi gasesti privirea, muschii imi sunt incordati, acordati de ritmul sangelui involburat, in nuditate asteptandu-ma, implorandu-ma sa tac si sa te fac sa ma doresti. Deasupra luna cade. Sub bolte vii, printre rauri de apa calda, tu te arcuiesti. Si tu, oh Doamne si tu… acum imi dau seama si tu ma iubesti, dar iti este frica, asa ca stai acolo, tu o entitate timida, pitita sub mine. Iti infigi unghiile in mine si tipi usor, iti inchizi ochii si uiti de decor continuand sa expiri aer fierbinte.
Te vreau, te doresc intr-o rama de spini, de unde sa ma chemi sa iti alin placerile dureroase in singuratate, dar atat de delicioase in doi. Noi sa ne schimbam, lichide sa te cuprinda, sa-ti atinga formele, sa ne schimbam nudurile in bucati de carne ce pulseaza in placere. Saliva sa iti inmoaie varfurile, atingerile sa iti potoleasca iesirile controlate de miscari interminabile. Lasa-ma sa iti fiu izvor de satisfactie cand tu esti doar o pana indreptandu-se spre o destinatie cunoscuta doar de mine.

M-am indragostit de tine, m-am indragostit de tine cel din apa clara, m-am indragostit de mine.

Publicat în Alter ego. Etichete: . 1 Comment »

Un răspuns to “In apa clara”

  1. Inka Says:

    narcisistule :))
    te-ai indragostit de tine.


Lasă un răspuns

