Salveaza-ma


Ne drogam cu ganduri si oftam printre randuri de fantezie. In nebunie ne sta mintea inmuiata, iar furata e lumina de la capatul unei minti senile. Puerile iti sunt intentiile la fel cum atingerile tale imi sunt straine. Salveaza-ma.

Picaturi calde iti curg din gura, continua pe gatul incordat si iti ajung pe piept. Erect iti statea trupul cand te-ai aplecat asupra mea, cautand cu disperare visarea. Fura-mi esenta existentei mele si abandoneza-ma in pragul mortii. Salveaza-ma.

Din mana ta renaste si te infrupti din ea. Tacere iti injectezi in buze, in mainile deloc confuze, gratia iti e sclava si iti cade la picioarele tale catifelate. Visate ti-au fost sarutarile in timp ce respiram ultima data, sa mor nu am vrut, chiar nu am vrut asta niciodata. Salveaza-ma.

Inainte de toate as fi vrut sa te culeg din file de singuratate, sa te sarut acolo unde pana acum te-a durut, mi-as fi dorit sa ne pierdem tristi apoi bucurosi sa ne regasim la infinit. Ti-am intins o tava de argint cu poame din cunoasterea mea, tu le-ai gustat, iar semintele le-ai plantat pentru a-ti aduce aminte de locul unde te-am furat. Tot ce mi-a mai ramas acum este amintirea ta si printre soapte sa te intreb… imi acorzi inca o noapte sa ma salvezi ?

Publicat în Alter ego. Etichete: , . 6 Comments »

6 răspunsuri to “Salveaza-ma”

  1. Inka Says:

    Ma laşi să te salvez ?

  2. mercu Says:

    Nu stiu, nu stiu ce sa zic. O sa ma doara ? Mi-e frica.

  3. Ana Says:

    eu cred ca o sa te doara… zic sa nu o asculti :-s

  4. yol Says:

    „Senzualitatea este o căţea care ne muşcă de călcâie.. şi cât de frumos ştie căţeaua asta să cerşească o bucată de spirit atunci când i se refuză o bucată de carne” spuse Nietzsche folosindu-se de tastatura lui Yalom. Neavand eu atata imaginatie cat el, pot sa zic doar atat: touché. Fantezia – o noua viata, pe care ne-o construim cand vrem, in dozele necesare astfel incat sa ne impinga mai departe. Cine are, totusi, grija ca intr-o zi sa nu ajungem sa ne otravim cu o supradoza?. Si ma intorc sa-l mai rasfoiesc un pic pe Yalom :).

    @ Ana – sunt de acord cu tine: o sa-l doara. Dar cum ar mai scrie atat de frumos fara asta?

  5. mercu Says:

    Fiecare comentariu imi aduce un zambet pe fata. Zambind, ma voi inchina, din priviri respectuos te voi saluta, multumesc mult.

  6. Ana Says:

    @ yol – nu cred ca merita sa aibe parte de durere 🙂


Lasă un răspuns

