Lumea viselor

[…] ma lupt cu cordonul ombilical. Este primul pas pe care-l fac in lumea asta.

[Moartea]

Ridicandu-mi din nimic un univers mirific, de pe stanci de confuzie cad in propria mea capodopera. Dincolo de nebunie si senilitate acuta, trec incet pe langa ratiunea mea tacuta. O ocolesc si ajung in fantezie, in erezie, in abisul fantanii de apa rosie unde imi reculeg gandurile si sprinten alerg catre copac. Fac un exercitiu de respiratie si il privesc fara sa inspir, sa expir, fara sa ma gandesc ca transpir sub un cer de sori colorati.
Acel copac din mijlocul gradinii pare atat de departe cand spinii imi strapung talpile si fruntea si privirea imi este incetosata de sangele ce-mi curge neincetat. Mama-mi plange la picioare si o doare sa ma stie invins de un vis ce m-a alimentat de prima data cand am tipat. Vad lumina.

[Nasterea]

Ma colorezi in transparent, ma inchizi intr-un cufar de carne si arunci cheia in evident.
Cerul va fi brazdat de o cometa ce asteapta sa fie umbra cuiva. Sub umbra ei, eu voi purta carne vie si ma voi inalta dupa cum imi spune vocea mea.
Calda ca o blana de miel, nevinovata ca un suflet de miel, extraordinara in orice fel, imi aduci ofrande, nascandu-ma in pesteri calde. Ma iubesti si stii ca si ei ma vor iubi chiar daca din cauza lor voi muri. Nu conteaza.

[Trezirea]

Fiinta astenica, aura iti este frumoasa, credinta iti este puternica, dar eu ma lupt cu cordonul ombilical. Eu traiesc in real si imi las trupul in voia gandirii mele.
De as putea sa te cunosc mai bine, te-as rupe din fantezie si ti-as fura tot ce te face vie. Din tot ce iti defineste fiinta, un lucru l-as putea lasa in urma, gandul ca nu vei fi doar a mea sau poate ca nici asta. Asa cum mi s-a intamplat si mie, te-as folosi si irosi pana la epuizare, as profita de tine si te-as arunca in cuie sa te zbati in disperare. Dar destule vorbe am irosit, vorbe in valuri strangi, fie-ti privirea vesela si motivul pentru care mai plangi, caci am aflat.
Gura iti este cuib de vorbe ce ma duc in ireal, neincrederea iti este prietenul ideal, iar eu ma lupt cu cordonul ombilical. Este primul pas pe care-l fac in lumea asta. Este singura mea piedica inaintea unei lumi ce ma asteapta cu bratele deschise. M-am trezit.

Publicat în Alter ego. Etichete: , , , . 6 Comments »

6 răspunsuri to “Lumea viselor”

  1. yol Says:

    Azi sunt intr-o stare de plictis total. Mersi pentru postare. Am zambit. Cam asa 🙂

  2. mercu Says:

    Hehe ma bucur mult. Dar ce ai patit ? E una din zilele alea ?

  3. yol Says:

    Spre deosebire de ieri, cand s-a nimerit sa trec pe la blogul tau in timp ce imi mancam mazarea cu pui si marar. Si am ajuns sa-mi blestem imaginatia prea bogata, care m-a dus intr-o stare de greata de am ajuns sa-i multumesc bunica-mii care m-a invatat pe vremuri descantecul combinat cu tras pe maini care se aplica in momentul in care esti pe cale sa-ti versi matele :P.

  4. yol Says:

    Dap. E una din zilele alea (destul de rare) in care nu mai am de pregatit nici cursuri, nu mai am nici examene de dat in scurt timp, tocmai am terminat o carte frumoasa si m-am apucat de una care ma scoate din sarite, casa e un dezastru (ceea ce, in cele mai frecvente dintre situatii, duce la procrastinare, cel putin in cazul meu) iar eu m-am blocat pe internet si sar fara tinta (dar cu oarece folos) dintr-un site in altul.
    Si uite asa imi vine in minte o intrebare: daca ar fi ca AlterEgo sa scrie o carte, cine ar fi cei care ar cumpara-o?

  5. mercu Says:

    Avand in vedere ca sunt atatea carti bune pe lumea asta si niciunul dintre noi nu va apuca sa le citeasca vreodata, ma gandesc ca raspunsul ar fi „nimeni”. Tu ce crezi ?

  6. yol Says:

    Pai nu sunt de acord cu partea cu „nimeni”. In rest.. ai dreptate 🙂


Lasă un răspuns

