Fugi !

Frumoasa zi de mai, sase cai si examen. Dupa o noapte alba imi dau seama ca sunt la facultate. Pustiu, doar eu si femeile de serviciu. E ora 7:10, iar eu sunt nerabdator sa dau examenul ala blestemat si sa ma intorc in patul meu atat de comfortabil. Se face ora 8:00 si tot pustiu e. Intr-un final vine asistentul si ma informeaza ca examenul e de fapt de la 11. Bine Mercule, 3 ore la dispozitie sa disperi, 3 ore la dispozitie sa adormi ca un boschetar pe coridoarele astea vechi. Dar de ce sa pierd timpul aiurea ? Oricum e prezentarea 3a si am nevoie de chitanta si daca iau pentru examanul asta, voi lua chitanta si pentru celalalt. Ma regasesc pe aceleasi coridoare reci, e ora 13:00 si sunt fericit. Am luat examenul cu 9, dar nimic special si amuzant in asta. Plec. Sunt fericit si incep sa visez. O zi caniculara ce a inceput cu un examen promovat, oare cum se poate termina ? Ah… mancare calda, ii simt deja gustul, simt cum imi invadeaza stomacul, simt cum umple golul din mine, dupa aceea Pepsi Twist rece, un dus fierbinte si nu in ultimul rand, Doamne, cu siguranta nu in ultimul rand, sooomn !

Dupa vreo 20 de minute de visat atat de frumos, realitatea imi cade in cap ca un rahat de cioara si imi aduc aminte ca portofelul meu in care exista toate actele care ma definesc ascunde 2 chitante. Fugi prostule inapoi. Fugi cat poti de tare ca poate a plecat profa si nu o mai gasesti in veci. Fuge prostul de mine, asa cum fugea in tinerete cand il prindeau vecinii in cires. Imi sterg fata cu mainile umede si bat la usa. Profa era inca acolo. Ce noroc. Ii dau chitanta si plec. Pentru prima data ma bucur de coridoarele astea reci. A fost o buna recompensa. Acum ies din facultate, merg printr-un parculet unde eu si umbra aveam intalnire. Acolo unde avea si vantul timid si relativ rece sa ma gaseaca. Dar oare ce chitanta i-ai dat retardatule care esti ? Ma uit din nou in portofel si… surprize surprize. Ce vei face acum ? Vei fugi spre camin, urland, rupandu-ti tricoul de pe tine ? Nu. Te vei duce din nou la facultate si te vei face de ras, vei face ceva la ce te pricepi atat de bine.

Da, a fost o zi imposibila, dar daca in asta consta recompensa unui examen promovat cu nota mare, accept sa fiu torturat in halul asta.

Publicat în Ego. Etichete: , . 2 Comments »

2 răspunsuri to “Fugi !”

  1. Inka Says:

    Felicitari pentru exam!!!!

  2. tDO Says:

    Be careful what you wish for… it would seem to me you sell yourself too cheap! 😀


Lasă un răspuns

