Curs festiv, alcool si femei

Dupa (inca) o noapte alba si o dimineata inceputa cu o migrena venita din fundul purgatoriului imi imbratisez parintii entuziasmati. Am ajuns la facultate si suntem pregatiti pentru cursul festiv. L-am asteptat de 4 ani de zile, mai nerabdatori decat mielul inainte de Paste. Robe, inghesuiala si discursuri indiferente citite de pe foi galbene, miros de transpiratie si sampanie ieftina din pahare de plastic, poze multe si enervante, toate astea puse intr-o vaza impodobita cu flori de „nu imi pasa”.

Ce zi minunata ! Daca aveam sentimente as fi plans, sincer. Mi-as fi imbratisat toti colegii si le-as fi urat succes in continuare, mi-as fi rupt camasa si as fi cazut in genunchi, cu ochii inlacrimati as fi privit spre cer si as fi multumit Domnului ca mi-a mai dat inca un moment penibil.

Multumesc, m-am simtit atat de bine !

Publicat în Ego. Etichete: , , . 5 Comments »

5 răspunsuri to “Curs festiv, alcool si femei”

  1. kaLoo Says:

    Si tu ai terminat facultatea, nu-i asa ca a fost trista despartirea?

  2. mercu Says:

    Da, a fost oarecum trista. Probabil ca majoritatea din colegi nu ii voi intalni niciodata. Laboratoarele de 4 ore, cursurile infernal de plictisitoare… hehe ce frumoase amintiri.

  3. xyz Says:

    felicitari ! ai terminat o facultate de cacat. in scurt timp vei observa inutilitatea ei si ca nu corespunde ce ai facut acolo cu ce scrie pe diploma. succes in viata si nu uita ca exista reformare profesionala…cu cat mai repede cu atat mai bine

  4. fireflight Says:

    Tare simpatic:P

  5. mercu Says:

    Adorabil as spune eu :))


Lasă un răspuns

