Unica

Aud de la tot felul de zarzavaturi ca sunt „unice”, imi scuipa intre ochi seva de toata jena, incearca sa imi arate ce frunze frumoase au, cand de fapt sunt cu un nivel mai sus de stadiul de buruiana, nimeni nu le vrea si prin nu stiu ce miraj au ajuns in gradina mea. Dar ca orice miraj va trece repede. As avea atatea de spus, dar ma voi rezuma doar la : mi-as dori uneori sa fiu canibal (n.a. : ierbivor in cazul asta) nu pentru a manca pe X sau Y ci mai mult din dorinta de a-i vomita (multumesc Emil si Cioran).

De abia astept sa realizeze cat de multa greseala extrage prin radacini.

Publicat în Ego. Etichete: , . 1 Comment »

Un răspuns to “Unica”

  1. Danubius Says:

    Multe se cred „unice” dar putine intr-adevar is si putine merita efortul 🙂
    Mi-a placut citatul din Cioran 😉


Lasă un răspuns

