Vama Veche, broaste si pisici

Da. Dupa doua extraordinare ore de somn linistit, asa cum o fac de o luna, m-am trezit. Fara motiv, fara manele pe fundal sau masina de gunoi sunandu-mi in cap, fara invitatii speciale (pe nedrept) de la administratoare sau sonerii enervante ce mor dupa cateva secunde, dar invie odata la 10 minute, m-am trezit. Si daca tot m-am trezit, si daca afara e soare si cald, iar vantul adie in ajutor, de ce sa nu merg la cumparaturi ?

Asa a si fost, incredibil, dar chiar m-am ridicat din pat si m-am lasat purtat de ratiune.
Dupa lupte seculare cu picioarele amortite intr-un final am ajuns acasa, nu cu o pofta mai extraodinara de somn ci cu o punga ce adaposteste o broasca si o pisica. Acum ma relaxez cu Vama Veche si ramasite de Pepsy Twist.
Deasupra acestor bolte sustinute de coloane de constienta si dura desteptare sub pleoape, sub nici o forma gotica ori bizantina nu reusesc sa trezesc letargia, dar in schimb din est rasare o intrebare timida : ce fel de sindrom ori virus sta la baza somnului meu intrerupt ?

Publicat în Ego. Etichete: . 7 Comments »

7 răspunsuri to “Vama Veche, broaste si pisici”

  1. Ionut Says:

    Cumva examenele?

  2. mercu Says:

    Nu, pe departe asta.

  3. Ana Says:

    Vrem poze cu animalutele. 😀
    Pe ei cum o sa ii cheme ?

  4. mercu Says:

    Nu mai pun poze cu animalute, nu vreau sa devina un „blog” de atras copilasi sub 12 ani.

  5. Adiz Says:

    ee..
    de parca n-ai vrea sa atragi pe aici copilasi sub 12 ani

  6. bashkan Says:

    am patit si io ca tine… la mine e beleaua ca ma trezeam la ora fixa fara ceas… chin sa fii liber sa te bagi la somn la 6 dimineata si sa te trezesti la 8 fara ceas….

  7. mercu Says:

    Si cum te-ai „tratat” ?


Lasă un răspuns

