Am primit cartea

Pentru ca am acumulat mai mult de 20 de comentarii la articolul Tineretea zambeste fara vreun motiv am castigat o carte. Ieri o domnisoara cu o voce foarte placuta m-a sunat sa ma anunte ca in decursul zilei de astazi va sosi cartea si asa a si fost.

Multumesc tuturor in special micutei Ana. Multumesc Tamada.

Publicat în Ego. Etichete: , . 7 Comments »

7 răspunsuri to “Am primit cartea”

  1. Ana Says:

    Ma bucur ca am putut ajuta la indeplinirea unui mic vis. :* :* :*

  2. yol Says:

    eu sunt curioasa ce carte era, ca sa stiu daca e cazul sa ma oftic din nou ca nu am curajul sa-mi fac blog 😛

  3. mercu Says:

    A fost o carte de colorat. Deci nu te oftica 😀

  4. bashkan Says:

    e totusi un premiu 😀

  5. Danubius Says:

    Bravo 😀

  6. Delia Says:

    Felicitari!
    Carti cadou:

    EMINESCU SECRETUL POLITIC

    ECONOMISTUL MIHAI EMINESCU

    Aceste carti sint publicate cu CopyLIBER (au copierea, traducerea, difuzarea neingradite si gratuite).

    Daca ai html-ul dezactivat: cu PASTE asezi link-ul in browser si, apoi, apesi ENTER.


Lasă un răspuns

