Cat de normal sunt ?

Avand in vedere ca de multa vreme oamenii ma intreaba si nu stiu ce sa le raspund, am sa va cer tot voua ajutorul.

E normal sa imi placa sa dorm 20 de ore ?

E normal ca de o luna sa ma trezesc dupa 3 ore de somn si mai de curand sa nu mai pot adormi la loc ?

E normal sa fiu acel individ ce face varicela de 2 ori ?

E normal sa nu pot chiloti vara ?

E normal sa nu ascult manele ?

E normal sa iau cina la 4 dimineata ?

E normal ca de 6 luni adorm la 6 dimineata ?

E normal sa am parul mai frumos decat majoritatea fetelor ?

E normal sa fiu dependent de Pepsi ?

E normal sa urasc prostia ?

E normal sa fiu putin (da’ putin putin) misogin ?

E normal sa ma gandesc cu placere la momentele alea din copilarie cand decapitam fluturi si ii ingropam in nisip, cand chinuiam pisici si aveam doar cativa anisori ?

E normal sa fac glume cu gay sau pedofili sau necrofili fara vreo crispare ?

Avand in vedere ca EU ma consider un om normal avem asa :

Daca ai raspuns la majoritatea intrebarilor cu  NU :
Mercule, da-mi voie sa te ajut, stai o secunda. Alo ? Da. Avem nevoie de o camasa de forta si niste calmante puternice cat mai urgent la adresa gsdfg gsagdh sgasga !!! Asa. Si cum ziceam chiar daca doctorii la nastere ti-au spus ca esti special si mama in fiecare zi sa nu ii crezi ! Stii cum e, doctorii ar spune orice pentru niste bani, iar mama, mama e mama, normal ca te considera special, doar esti al ei. Te rog frumos sa stai calm si sa raspunzi la usa. In cateva momente vor veni niste oameni draguti sa vorbeasca cu tine.

Daca ai raspuns la majoritatea intrebarilor cu DA :
Felicitari Mercule ! Faci parte din multime. Vei trai ca un nimic, vei muri ca un nimic apoi vei fi uitat.

Da ? Intra ! E deschis !

Publicat în Ego. Etichete: . 4 Comments »

4 răspunsuri to “Cat de normal sunt ?”

  1. tudor Says:

    Da am raspuns cu da la toate intrebarile, sunt deacord cu tot mai putin faza ca vom muri ca niste nimicuri….cred ca asta depinde de noi…uita-te la mai mari artisti, dictatori…ce vrei tu, sa imi zici daca sunt normali, fiecare cu chestiile lui…de asta suntem diferiti.

  2. tDO Says:

    Imi place accentul pe care-l pui la faza asa: „sa fiu putin (da’ putin) misogin” :)) What are you trying to hide?

    Daca numarul de NU a fost cam la fel de mare ca cel de DA, ce concluzie sa trag despre tine? 😀

  3. Danubius Says:

    Iata raspunsurile mele 😀 :

    E normal sa imi placa sa dorm 20 de ore?
    Cui nu i-ar placea? 😀 Dar cine are timp de asta?

    E normal ca de o luna sa ma trezesc dupa 3 ore de somn si mai de curand sa nu mai pot adormi la loc ?
    Mi se mai intampla si mie dar nu des. Cand is obosit adorm. Facem prea putin efort stand numai la calculator sau in banci la scoala sau in masini etc, si de asta corpul nu se simte obosit si nu are nevoie de somn. E acelasi sindrom care il au pensionarii. Un taietor de lemne de exemplu doarme bine.

    E normal sa fiu acel individ ce face varicela de 2 ori ?
    Suna medicul 😀

    E normal sa nu pot chiloti vara ?
    Ma depinde de persoana. Eu unul nu concep sa nu port chiloti, dar e ok sa faca fetele asta daca vor 😀

    E normal sa nu ascult manele ?
    DA

    E normal sa iau cina la 4 dimineata ?
    Da. Mie cand mi-e foame mananc indiferent de ora. Bine un orar organizat al meselor e f bun, unul haotic nu.

    E normal ca de 6 luni adorm la 6 dimineata ?
    Daca dormi si dupamasa da. Daca nu, e naspa. E ok daca iti faci intre 6 si 8 ore de somn/zi.

    E normal sa am parul mai frumos decat majoritatea fetelor ?
    Evident. Sa fie toate invidioase 😀 Nu uita ca in vechime inainte de a se inventa ustensile de taiat par cam toti barbatii aveau par, barbi, mustati, dar ce e mai sinistru e ca si femeile lafel 😦

    E normal sa fiu dependent de Pepsi ?
    Nu, dar si eu sunt. E naspa, dar e bun.

    E normal sa urasc prostia ?
    DA. E peste tot deja.

    E normal sa fiu putin (da’ putin putin) misogin ?
    Statistic toti barbatii au mici momente de misoginism in viata 😉

    E normal sa ma gandesc cu placere la momentele alea din copilarie cand decapitam fluturi si ii ingropam in nisip, cand chinuiam pisici si aveam doar cativa anisori ?
    Ma, NU. Cruzimea fata de fiinte inferioare nu e buna. Aia fata de oameni dar care sa o si merite mai merge. Trebuie sa faca cineva dreptate pana la urma nu?

    E normal sa fac glume cu gay sau pedofili sau necrofili fara vreo crispare ?
    Cu gay da. Eu unul iau la misto toata faza cu gay si normal ca e bine sa faci misto de insusi conceptul de gay. Cu restu, nu, is prea triste.

    P.S: Nici un om nu e „normal”, toti avem miciile sau marile nebunii sau fantezii. Eu de exemplu ma gandesc de cateva luni sa iau pamant pe Marte 😀

  4. Chi Says:

    Normlitatea o poti defini .. si defini si defini pana te plictisesti pentru ca o sa gasesti mereu intrebari cu subinteles „e normal sau nu „, e un proces ce nu se sfarseste. inrebarile in legatura cu normalitatea difera de la fiinta la fiinta, inteleg ca cei ce ti-au raspuns aici sunt pe unda ta si ca identificati unul in chestiile celuilalt
    iata ce cred eu despre normalitate: Normal.


Lasă un răspuns

