Nu exista dependenta

Printre lumanari parfumate cufundate in lumina timida, petale de trandafiri si o doza de morfina ma asteapta. Un ac steril ma inteapa langa celalalte urme, ma doboara la pamant si-i ofera gurii spume. Ca dintr-un chist saliva-mi zboara eliberata pe paginile rupte dintr-un roman politist ce mi se lipesc de fruntea transpirata. Necurata imi pare lumea din prezent ce-si incepe traiul cu masturbari mintale si isi doreste sa termine cu orgasme in abisuri temporale. Curaj sau putere sa ma ridic nu mai am, nici macar sa respir nu e asa de usor precum credeam, sa visez nu mai pot, sa ma salvez nu am de ce si daca as vrea n-ar avea sens caci nu exista antidot.

Iata-ma in plina orbire fiindca rasaritul din vest a inceput, a vrut sa ma gaseasca ingenuncheat si asa m-a si cunoscut. M-a cuprins delicat in brate si m-a mangaiat, m-a ajutat sa ma ridic si l-am rugat sa imi dea inc-o doza de analgezic.
– Salveaza-ma, drogheaza-ma, sal… vea… za-ma te rog !
– Am sa te salvez. Dar am sa iti ofer altceva. Am sa iti ofer ceva mai bun, ceva mult mai bun decat ai primit pana acum. Am sa te invat sa traiesti, am sa te invat din nou sa iubesti.

Chiar daca am fost la un pas de moarte, in curand toate vor fi bune si frumoase. Chiar daca nu mai simt mirosul florilor sau gustul mancarii, in sfarsit eu ma pot bucura de cadoul visarii.

Postat in Alter ego. Etichete: , , , . 2 Comments »

2 Răspunsuri to “Nu exista dependenta”

  1. Danubius Says:

    Dependenta exista din pacate si e greu pentru oamenii care au avut probleme de genul sa se lase. Iti trebuie o vointa de fier.

    Dar ce bine ca eu am acofobie (sau cum se numeste aia ca ti-e frica de ace de seringa) de mic de cand aveam traume cu injectiile :)) Macar stiu ca de o „dependenta” nu o sa ma apuc niciodata. Acum 1 an am fost la analize de sange si am intalnit acul prima data dupa 10 ANI, si a fost teribil, era sa lesin :))

  2. mercu Says:

    Sa inteleg ca te gandesti sa iti faci un tatuaj ? :))


Lasă un răspuns

