Prefer Pisicutza

O vad de la distanta si ma mir, ma opresc pentru cateva secunde si o admir. E frumoasa si delicata, e stilata si bine imbracata. Dar nu stiu totusi e ceva in neregula cu ea, parca ma atrage prea mult, parca a plange de dorul ei e ceva exagerat de scump. Dar pana la urma ce am de pierdut ? Ma voi apropia de ea. Emotiile ma cuprind, inima-mi bate tare, dar nu conteaza, o voi lua de brat si o voi invita la o plimbare, ii voi admira formele perfecte si ii voi spune ca e cea mai frumoasa dintre fete. Ii voi spune ca am observat-o de ceva vreme si ca imi voi schimba viata si poate ca ma voi ocupa si de teme.

Dar ce imi vad ochii ?
Va rog inchideti-va sotiile si ascundeti-va copii, acea fata din povesti s-a transformat in ceva de-o monstrozitate de niciodata nu o sa ghicesti. Purta mandra ochelari de soare cu pietre ieftine in dotare, un maieu roz si pantaloni mulati mov lasand la vedere excesul de grasime. In fine, am vrut sa imi intorc capul, chiar am vrut, dar deja vazusem ceva ce de curand nu am sa uit, mai purta si niste adidasi galbeni, inele si trei lanturi din argint furat si nu in ultimul rand contaminand perimetrul cu parfum expirat. Iar cu ale ei unghii false se scobea intre dinti si se mandrea cu ai ei parinti ce spalau prin Italia toalete ca ea sa fie in trend cu celalalte fete.
Fatuca imi placi, nu ma intelege gresit, chiar imi placi, dar mirosi a Bamboo si cred ca-ti voi spune pas sau mai pe intelesul tau… NU.

Eu o prefer pe Pisicutza !
Articol scris initial pe Pisicutza.

Publicat în Ego. Etichete: . 8 Comments »

8 răspunsuri to “Prefer Pisicutza”

  1. tudor Says:

    Da, intr-adevar mai sunt si femei decente in romania asta!!

  2. artistu Says:

    Problema e ca astea au devenit MODELE in ultimul timp! 😉

  3. yol Says:

    De ce e o problema, mai artistule, ca au devenit modele? Meseria de model e o meserie nobila. Ce voiai sa devina, filosoafe? :))
    Desi, daca stam stramb si gandim drept, proverbu ala cu „Haina nu face pe om” o fi continand si el ceva intelepciune populara… Adicatelea faptul ca fetele astea arata bine si-si arata nurii pe www nu e musai o premisa a faptului ca au IQ-ul la pamant sau a celui ca nu e bine sa fie urmate ca si model (in sensul utilizat de tine) in anumite situatii. Zic io.

  4. mercu Says:

    Eu zic ca si ele isi au rostul lor. De obicei frumusetea si inteligenta sunt intr-un perfect echilibru. „Cineva” a impartit calitati si defecte in asa proportii incat daca, sa zicem, e frumoasa foc, IQul sau lasa de dorit. Rareori apar erori. Zic io.

  5. Danubius Says:

    Stii vorba aceea, zeii nu binecuvanteaza pe cineva cu toate darurile. Ca sunt foarte multe femei frumoase e adevarat. Vezi pe strada una si una. Dar putine sunt si destepte in adevaratul sens al cuvantului. Si frumusetea e trecatoare, inteligenta nu. Cred ca de asta sunt atatea divorturi dupa 40-50 de ani in vremurile astea.

    „no one man has been blessed with all the gods gifts” Maharbal.

  6. yol Says:

    Da stau eu si ma intreb: un barbat care arata bine poate fi si inteligent? Sau se aplica si aici vorba aceea cu darurile de la gods?

  7. bashkan Says:

    ma…. eu ca barbat cred ca e o regula general valabila (indiferent de sex)…. dar cum zice o vorba englezeasca „the beauty is in the eyes of the beholder”

  8. mercu Says:

    „The beauty is in the eyes of the beholder” Wow foarte frumos si adevarat. Ce de oameni interesanti am eu ca cititori. Mercu mandru, Mercu mandru la la laaa


Lasă un răspuns

