Twit ce ? Twitter ?!

Astazi o pasarica mica mica mi-a vorbit. Mi-a spus sa imi fac cont pe Twitter.

Si totusi ce e un Twitter ?

Publicat în Ego. Etichete: . 13 Comments »

13 răspunsuri to “Twit ce ? Twitter ?!”

  1. ala rau Says:

    eu tot te bat pe tine pana la urma.

  2. mercu Says:

    Si tu ? Stai la rand :))
    Totusi cine esti zmeule ?

  3. mercu Says:

    Salut Frenchie 😀

  4. ala si mai rau Says:

    O sa arunc cu niste caramizi spre tine, incearca sa le prinzi cat mai spectaculos. 😛

  5. mercu Says:

    Da, da ca un clovn adevarat, nu ? Zi ce e Twitter !

  6. ala rau Says:

    nu conteaza ce e twitter dar tu sigur ai sa fii o tweety cand pun mana pe tine 😀

  7. mercu Says:

    Sigur „pisi”. Si eu cred ca m-am indragostit de tine :X

  8. ala si mai rau Says:

  9. mercu Says:

    Mii de multumiri. Acum, in acest ceas norocos, eu cunosc toate secretele lumii. Multumesc. PS : tips ?

  10. ala rau Says:

    poti muri fericit, daca vrei rezolv eu cu groapa : 2,30L, 1,20l , 6,50h (sa fiu sigur ca nu ti-e cald), flori nu-ti aduc dar promit sa beau o bere in ziua evenimentului (de fericire).

    PS : tweety shitty asta e un fel de mirc sau confund eu metodele astea noi de conectivitate intre internauti ?

  11. artistu Says:

    Daca tot ti-ai facut na ca te-am adaugat si eu la mine. Acu sa te vedem cat de activ esti! 😉

  12. mercu Says:

    Ms si eu. Trebuie sa fiu activ ?


Lasă un răspuns

