Dilema in Paradis

Un copac la distanta, la orizont isi intinde mandru coroana, iar umbra lui ascunde forma si persoana care m-a sarutat. Sub copac o limba bifurcata imi mangaie limba, limba-mi dulce ce asteapta sa fie muscata, iar buzele reci imi ating buzele calde ce se zbat in arome mentolate. De emotie mainile imi tremura, dar nu se retrag caci vor sa descopere formele unde valurile se sparg, vor sa simta cum pielea se incalzeste sub a lor dorinta, vor sa le cada in mreje orice fiinta, ba chiar si tu, de ar fi a cu putinta.
Si cum se plimbau in cautare de nedescoperit, au gasit piele de copila inconjurata de un colac de solzi, au gasit un trup rece cu pete de caldura. Cand am indraznit sa fac o miscare din ploape in fata mea a aparut Eva imbratisand un sarpe. Pielea-i era alba ca de portelan, solzii erau verde colorati, iar ei… ei stateau imbratisati.
Ma intreb, oare pe cine am sarutat ?

Publicat în Alter ego. Etichete: , , . 1 Comment »

Un răspuns to “Dilema in Paradis”

  1. Vania Says:

    Nu ştiu, dar se poate afla prin analiza ADN…


Lasă un răspuns

