Sa mancam sanatos !

Am inceput o mini-campanie numita „Sa mancam sanatos” in primul rand pentru a incerca, intr-o mica masura, sa schimb mentalitatea tinerilor si nu numai. Tinerii din ziua de astazi, ca nu mai au timp sau ca asa e „cool” mananca foarte prost in mare parte mancare din fast-food-uri, iar cum in Bucuresti (spre exemplu) McDonald’s gasesti la fiecare pas, tentatia e mare. Dar cu sanatatea lor cum ramane ? In al doilea rand am inceput aceasta mini-campanie pentru a ma determina pe mine sa mananc mai sanatos, daca eu nu am grija de corpul meu atunci cine ?

Mai multe detalii aici.

Publicat în Ego. 6 Comments »

6 răspunsuri to “Sa mancam sanatos !”

  1. tDO Says:

    Legume si carne neprocesata pentru toata lumea! 😀

  2. Vania Says:

    Eu am început campania: Aş mânca ceva!

  3. livia Says:

    de acord! eu una as interzice asa localuri chiar daca contravine libertatii comertului!

    • tDO Says:

      Eh, nu stiu cat de mult ar contraveni libertatii comertului… la o adica, nu prea cred ca e foarte etic sa comercializezi otravuri care sunt destinate in exclusivitate oamenilor

  4. DianaEmma Says:

    Foarte buna initiativa.
    Poate daca se mai inmultesc astfel de campanii, chiar se va schimba ceva.


Lasă un răspuns

