Twilight (Amurgul unui fenomen)

Printre crapaturile sicriului meu mi-a fost dat sa aud, iar de curand mi-a fost dat, de curiozitate, sa vad balega asta de clisee prost alese. Pe drumul meu, spre o sursa de hrana, urmarind sirul de anomalii mi-am adus aminte de geniul care este Bram si Stoker si mi s-a facut mila de el. Saracu’. Probabil ca de cand a vazut ultimele capodopere se invarte haotic in locul sau de veci. Sa stii ca mai sunt oameni, sau ceva de genul asta, care nu te-au uitat !

Printre cele mai proaste filme din ultimii ani, replici previzibile si simpliste ca pentru niste pustani de liceu, plin de clisee neinspirate, fir epic…exact, previzibil ! Ascunzandu-ma de lumina lumanarilor pe jumatate consumate, langa o fereastra murdara, aud de la membrele cultului sexului frumos tot felul de remarci, dar mie actorii imi par groaznici. Si cand spun groznici nu ma refer la talentul lor actoricesc, nu, ci la cum arata, ca asta conteaza la un film, nu ? Cuplul, deja celebru Edward Cullen (Robert Pattinson) si Bella (Kristen Stewart) din nou trebuie sa spun… NEINSPIRAT, sunt hidosi. La acea fata nu vad nimic, nici o calitate care ar putea sa ma faca sa ma opresc din clipit ori respirat, sa ma faca sa-i sfasai gatul, iar fat-frumos asta care ar trebui sa atraga doar printr-o privire sau nu stiu, ce stiu e ca e pe departe un tip atragator, cred ca a scapat din acea groapa de urati, deprimati si suparati pe viata ca a fost zgarcita cu ei.

Ideea de vampir, acest fenomen, incet, incet este deteriorata in ultimul hal si e pacat. Adevarul este altul.

Pentru cei care au citit cartea (Twilight ori Amurgul sa inteleaga tot omu’) sau care doresc sa o faca, pentru cei care asteapta cu nerabdare (ori nu) The Twilight Saga: New Moon le recomand cu toata caldura sangelui meu, Dracula lui Bram Stoker, cartea si filmul, apoi sa se opreasca acolo.

Ca si concluzie : acest film, succesul acestui film nu m-a surprins, este simplu, are faze ce se vor amuzante, faze de dragoste, iar cam asta doreste publicul din ziua de astazi. Daca imi permiteti comparatia, cosmarul asta de film e ca muzica de astazi, Britney Spears, Lady Gaga etc, e catchy, comercial sau cum vreti voi.

Publicat în Ego. Etichete: , , , , . 7 Comments »

7 răspunsuri to “Twilight (Amurgul unui fenomen)”

  1. livia Says:

    aici e vorba doar de gusturi. nu zic ca e cea mai tare carte scrisa vreodata, dar este pt adolescenti, ceva soft, comercial si nu are pretentia la Pulitzer! iar daca vine vorba de Bella, scriitoarea n-o prezinta ca pe o super adolescenta, este frumoasa doar in ochii lui. asa cum vedem si noi persoanele iubite, nu?:)

  2. mercu Says:

    Draga mea Livia referitor la „asa cum vedem si noi persoanele iubite” cu siguranta intentia scriitoarei sau a celui responsabil de film nu a vrut sa o privim pe Bella si sa ne trimita cu gandul la persoana iubita. E doar parerea mea, iar „ea” mi se pare urata (ca sa nu spun altcumva). Parerea mea. 🙂 Saru’ mana pentru vizita.

  3. livia Says:

    ei atunci sa te intreb….cum o vedeai pe Ana? urata sau frumoasa? indiferent de ce simti acum…

  4. mercu Says:

    Asa, asa intoarce cutitul, pune sare :P. E complicata treaba la mine. Dar iti voi explica pe cat de simplu posibil, inainte nu o vedeam pe Ana. Inainte vedeam o persoana care putea sa devina. Acum ca mi-am dat seama ca acea persoana nu va exista, a murit pentru mine. Acea persoana ireala era superba. Ma uitam zilele trecute la niste poze cu ea si mi s-a facut greata. Asta e 🙂

  5. tDO Says:

    Oare cand iubesti nu cumva e mai fascinanta persoana in care te transformi tu decat persona in care vrei sa se transforme celalalt? (sper ca am fost cel putin rezonabil de coerent… iar daca sunt off-topic, te rog da-mi kick :D)

    Si ca sa fiu on-topic: mie Bella mi se pare destul de draguta… although for the life of me I can’t figure out why 😀

  6. mercu Says:

    De ce spui asta tDO ?

  7. livia Says:

    sincer si mie la fel…. nu e fenomenala Kristen Stewart dar este draguta. oricum, departe de a fi urata. exact cum zisesem, gusturile nu se discuta!

    sa ramanem on topic: se gasesc atatea carti bune de citit 🙂


Lasă un răspuns

