Unde-s vremurile de odinioara ?

Venit in orasul natal constat cu stupoare ca nu mai recunosc oamenii. Chiar asa de mult timp a trecut ? Nici macar pustanii din cartierul meu nu ii cunosc, ma uit la ei si incerc sa imi dau seama a cui frati sunt, probabil ca si ei fac la fel. Cert e un lucru rezultatul nu e prea diferit, nu ii cunosc, nu ma cunosc si culmea e ca nici nu vreau.

Am venit acasa sa ma relaxez, nu sa imi fac prieteni temporari. Probabil ca peste ceva vreme nici macar parintii nu ma vor recunoaste, cand ma vor gasi in casa lor vor suna la politie cum ca un hot le violeaza intimitatea.

Trist… trist…

Postat in Ego. 1 Comment »

Un răspuns to “Unde-s vremurile de odinioara ?”

  1. DianaEmma Says:

    Si eu cand ma intorc acasa parca nu mai recunosc nimic… si inainte toate fetele imi erau familiare. Ma simt aproape ciudat, nelalocul meu… si poate ca din multe puncte de vedere nici nu e locul meu acolo. Prietenii vechi vin la fel de rar ca mine si nu mereu ne sincronizam… mai alea ca fiecare sta in alt colt de tara…

    Eu nu-mi fac griji ca nu ma va recunoaste mama. Am cum sa-i demonstrez ca sunt eu… sau oricum, daca ma schimb, imbatranesc in continuare seman cu ea. Adica se va recunoaste mereu pe sine in mine.🙂


Lasă un răspuns

