Cineva s-a urcat pe scena

Cineva s-a urcat pe scena, imi pare cunoscut, dar acum muzica incepe, iar ceva ma inmormanteaza in absolut. Inima-mi refuza sa mai bata, pleoapele sa se mai zbata, sangele-mi incearca sa scape din vene si se pare ca si iadul incearca sa ma cheme. Si cum auzeam o dementiala vioara, si cum stateam ingropat in versuri si ganduri, inmormantat printre muzica si randuri, fiecare firisor de par s-a trezit cautandu-si calea spre cer, acel cer ce sta sa cada, bucurandu-se din nou sa ne vada.

Noi auzim si intelegem ca vrea sa plangem, dar sa nu scapam de aceasta durere pe care vrem sa o imbratisam, sa o cantam si intr-un final fericit, sa uitam de noi. Ii ai aprecierea, ii ai respectul, ii ai trairile si toata lumea. Ti-a gasit slabiciunea, ti-o trateaza apoi te tortureaza din nou. Ii ai… iti are viata in maini pentru ca asa doreste si tu esti hotarat sa te schimbi in urmatorul cuvant pe care-l rosteste. Coloana-mi urla durere, ochii mi se usuca,, mintea-mi aluneca obosita pe aceasta cale grabita, gura-mi este pe moarte, dar nu-mi pasa caci nu voi astepta alta sansa. Acum este momentul meu, eu sa devin ei, iar ei sa devina eu, sa ma ridic in zbor, iar cand momentul va veni, odata cu muzica lor, eu, in liniste, sa mor.

La un moment dat muzica se opreste si ma intreb ce s-a intamplat ? Si totusi ce s-a intamplat ? Ce am facut in ultimele 70 de minute si mai ales, de ce imi doresc sa zambesc, iar cascade isi croiesc drumul pe frunte ?
Apoi printr-o minune, incet, incet imi aduc aminte, fiecare firisor de par s-a trezit cautandu-si calea sp… sa o imbratisam, sa o cantam… odata cu muzica lor, eu, in liniste, sa mor…

Cata tristete si durere, ce baie insangerata, presarata cu petale de placere !

Galerie foto aici.

Acest post este înscris în concursul „Blogger la concert” organizat de InConcert.ro şi Bettershop. Scrie şi tu despre cel mai tare concert la care ai fost!

Publicat în Alter ego. Etichete: , , , , . 2 Comments »

2 răspunsuri to “Cineva s-a urcat pe scena”

  1. Aasaer Says:

    🙂 Incredibil! foarte frumos spus! ce fain e sa mai vezi pe cineva care ii iubeste pe cei de la My Dying Bride cu atata pasiune…. respectele mele!

  2. mercu Says:

    Hehe, unii scriu despre ei, altii fac cover-uri dupa ei 🙂


Lasă un răspuns

