De prin Sibiu adunat

Am fost ieri la Sibiu, la concertul celor de la My Dying Bride (formatia preferata). Ar fi multe de spus, oras frumos si curat, localnice dragute, dar astea nu contau.
La 12, Aaron, solistul formatiei, a avut e expozitie de poze la care evident ca a trebuit sa merg. A fost si el pe acolo si nu m-am putut abtine sa nu ii cer un autograf si sa fac o poza cu el (vezi mai sus). De notat ca e de o modestie iesita din comun. Dupa concert (voi scrie un articol separat pentru asta) am apucat sa schimb cateva cuvinte cu chitaristii formatiei si evident, autografele de rigoare si sa ma sa intalnesc din nou cu Aaron in centrul Sibiului.
Oare cat de fericit poate fi un individ ? Cat de fericit ? Cat mine ! Atat ! Mai mult nu se poate ! La la laaaaaaaa !!!

Nu mai am vise, ieri mi s-au indeplinit si ultimele vise, ce mai e de facut ?

Postat in Ego. 1 Comment »

Un răspuns to “De prin Sibiu adunat”

  1. DianaEmma Says:

    Felicitari pentru ca ai putut intalni formatia preferata!🙂

    Vise noi se gasesc mereu.😉


Lasă un răspuns

