Despre serial

S-a terminat brusc din motive personale. Ei bine, serialul asta a fost total imprevizibil. Tot ce a fost planuit a fost ca trebuia sa existe si atat. Ideea, ce se va intampla in fiecare episod, personajele, toate astea au aparut in momentul cand ma puneam sa scriu lasand o portita deschisa pentru urmatorul episod.
Poate unii vor spune ca a fost prea simplist, vor avea dreptate pentru ca intentia mea nu a fost sa-l fac complicat, mai ales ca am scos multe replici din simplu motiv ca postul devenise prea lung. Firul epic pentru mine nu prezinta importanta, altceva am incercat sa accentuez : sentimentele, suferinta, fericirea de o clipa, tradarea, capcana dragostei si viata in pragul nebuniei. Cele prezentate in randurile serialului nu sunt fapte/trairi inspirate din realitate sau cel putin nu in totalitate.
Senzatia ciudata pe care o aveam de fiecare data cand scriam, cand traiam odata cu personajele nestiind ce se va intampla in continuare, calatoria ireala careia, treptat, i-am dat viata, asta este rasplata mea. Mi-am atins scopul.

Publicat în Ego. Etichete: . 4 Comments »

4 răspunsuri to “Despre serial”

  1. tDO Says:

    Nuuuuuuuuuuu……….!

  2. theBlondOne Says:

    Doamne, de ce?
    acum 3 luni am decis sa traiesc intr-un sant toata vara. Tu mi-ai promis ca totul e ok si ca nimic nu se va schimba. de ce m-ai tradat? asta e capcana de care vorbeai? de ce esti crud?! Dar nu-i nimic, Gabriel… stii tu cum e…Adevarul e un lux! Cata dreptate am avut cand ti-am vandut replica asta! Cine iubeste si lasa… lasa ca vezi tu!

  3. mercu Says:

    theBlondOne cine esti ?

  4. theBlondOne Says:

    nu face pe prostu pacatosule…. caci cine face pe prostu prost ramane si tin prea mult la tine sa te stiu asa. pentru mine… pentru tine, pentru tot ce e frumos pe lume nu lasa serialul sa moara!!! altfel fantoma entuziasmului meu are sa te bantuie veci-pururi! ai grija Gabriel!


Lasă un răspuns

