Bla bla

Cel mai probabil ca nu voi mai scrie cateva zile. Motive ? E multe. Dar pregatesc un nou serial, am foarte multe idei, trebuie sa le pun intr-o ordine, sa le dau o forma si apoi le voi si posta aici.
Sugestii ? Pentru moment m-am gandit ca personajul principal sa fie o personalitate sau ceva de genu, care la un moment dat va ajunge sa isi scrie, cu ajutorul unui scriitor, autobiografia, sau poate o multitudine de interviuri cu o tanara, mult mai tanara reportera de care se si indragosteste. In fine… astept sugestii si idei🙂

Postat in Ego. 3 Comments »

3 Răspunsuri to “Bla bla”

  1. DianaEmma Says:

    Ooo… astept cu nerabdare urmatorul serial.

  2. yol Says:

    Io tocmai ma gandeam ca am umblat crengutza si nu am mai trecut de o saptamana si ceva pe aici, si sa vezi ce o sa mai am de citit si hai sa-mi fac ceva timp si so on, numai ca domnu’ Mercu shomeaza. Bine bre, doar o amarata de postare in aproape doua saptamani?? Vacanta placuta😛

  3. tDO Says:

    No, dude… ai stricat totul! De ce ne intrebi pe noi de sugestii, tu esti scriitorul aici… amaze us!😀


Lasă un răspuns

