Ultima muza

Au fost multe, indraznete sau tacute, blonde sau brunete, adevarate doamne sau simple fete. Au fost multe, dar le-am consumat esenta pana a mai ramas doar una.
Si cum stateam ingropat in ganduri, inmormantat printre randuri prea simple sa le dau importanta imi aduc aminte de acea noapte cand te-am urmarit pana acasa, te-am privit de la distanta, te-am admirat in mediul tau natural, traind libera de inhibitii, dansand intr-un peisaj funeral.
M-as apropia sa-ti ating umarul, sa-ti simt parul, dar mi-e teama sa nu fiu descoperit, te-as striga, m-as apropia sa te sarut, dar mi-e teama sa nu fiu umilit, sa nu fiu iubit si sa-mi pierd pana si ultima muza. Sa-ti fiu calauza din umbra nu doresc, sa-ti fiu un simplu amic nici nu ma gandesc, decat asta mai bine m-as transforma intr-un bulgare de zapada asteptand zorii sa ma topesc, norii sa ma culeaga, ploaia sa ma infieze in timp ce vantul, parul sa-ti brodeze. Si eu, intr-un final, ca stropi difuze sa-ti cad peste buze asteptand veste, asteptandu-ti limba sa ma guste.
Nu, nu, nu as suporta sa-mi pierd si ultima muza, ar fi ultima mea sansa sa ies din tipare si din aceasta lume confuza. Mai bine ma transform intr-un mut visator si urat, mai bine continui sa te privesc de la distanta si sa ingrop in amnezie tot ce inseamna speranta.

Publicat în Alter ego. Etichete: , . 12 Comments »

12 răspunsuri to “Ultima muza”

  1. MenThal Says:

    Îmi place cum scrii. Ti-ai mai asigurat încă un cititor.

  2. DianaEmma Says:

    Eu cred ca muzele sunt facute sa ramana muze… nimic mai mult.

    Ai grija de muza ta. 😉 N-o transforma in altceva… daca ai nevoie de altceva, cauta o alta persoana.

  3. mercu Says:

    Cred ca asta e problema. In conceptia mea muza, sa fie muza trebuie sa-mi fie si altceva. O fi bine, o fi rau… naiba stie. Dar da, voi avea grija de ea… pacat ca nu cred ca ma va ajuta la serial 😦

  4. tDO Says:

    As much as it pains me to say it… sunt de acord cu mercu. O muza nu poate fi doar o muza fiindca faptul ca este o muza in sine o face sa trebuiasca sa fie constant mult mai mult decat poate fi cuprins in orice imaginatie…

  5. DianaEmma Says:

    Lucrurile trebuie sa fie exact ceea ce sunt.

    O muza transformata si in altceva nu va mai fi muza pana la capat sau deloc.

    E ca atunci cand doi prieteni, amici de sex opus, se indragostesc. Sau doar unul. Ori raman impreuna, ori se rupe prietenie… prietenia nu va fi niciodata prietenie pura dupa. Va fi ori iubire ori plina de regrete. Si regretele indeparteaza…

    Muza o data devenita altceva nu va mai putea fi niciodata muza in adevaratul sens al cuvantului… si in timp isi va pierde total rostul de muza.

    Odinioara scriam si eu… poezii… romane… articole in reviste… debordam de idei si imaginatie. Acum un an mi-am transformat muzele in realitate, le-am lasat sa devina si altceva.
    Nu mai pot scrie un rand. Nici macar cu ideile vechi in cap.

    Desi se poate sa nu li se intample tuturor asta… nu stiu…

  6. ddunia Says:

    Ti-am citit acum ceva vreme cateva texte, iar asta seara cel din urma. Cat de trepidante ti-au fost pe atunci expresiile alese, asa de potolite se materializeaza acum in ultimul post.
    Evolutie sau doar o stare de spirit?

  7. mercu Says:

    Am experimentat si experimentez in continuare stiluri si teme. Eu zic ca am evoluat si cu siguranta nu ma voi opri aici. Nu ar strica sa arunci cate un sfat ba chiar critica.

  8. mercu Says:

    @Diana : „Lucrurile trebuie sa fie exact ceea ce sunt.” si de cate ori chiar sunt ? Eu sunt putin mai egoist si incerc sa profit de virtutiile fiecaruia. Cineva spunea ca ideal ar fi sa-ti faci un grup de prieteni de la care poti primi/invata ceva, dupa ce le-ai consumat esenta, cauta alt grup si tot asa, dar fara sa uiti de precedentele. Poate ca intr-un final ideea de muza depinde si de cel care are nevoie de asa ceva.

  9. DianaEmma Says:

    Bineinteles ca ideea de muza depinde de fiecare.

    Eu am delimitarile clare: muzele sunt muze, prietenii prieteni, etc. Daca se poate sa fie asa pana la capat… eu nu schimb. Caut oameni cu o esenta nelimitata, care invata mereu ceva nou ca sa am ce primi de la ei. Pentru ca si eu invat mereu ca sa le pot oferi ceva nou. Sa nu ne pierdem niciodata.

  10. hhfev Says:

    Cat de frumos omule, fa ceea ce simti si iti place, multa bafta in continuare !

  11. mercu Says:

    Multumesc. Intotdeauna! Bafta si tie!


Lasă un răspuns

