Wow !

Am gasit un fel de joculet. Te gandesti la o persoana apoi raspunzi la intrebari. De proba, m-am gandit la Stephen King. Mi l-a ghicit din 21 de intrebari. Cum se poate asa ceva ?

http://en.akinator.com/#

Publicat în Ego. Etichete: , . 10 Comments »

10 răspunsuri to “Wow !”

  1. Ionut Says:

    M-am gandit Celine Dione, mi-a scos Patricia Kass, pe langa, dar totusi departe

  2. mercu Says:

    Poate nu ai raspuns bine la intrebari 🙂

  3. DianaEmma Says:

    La mine a ghicit de toate 5 ori.
    Mai joc.
    Trebuie sa ma gandesc la niste personaje mai necunoscute. =))

  4. hoffa Says:

    Minunat… m-am gandit la n.ceausescu si a ghicit. Fain joc. Apoi m-am gandit la Jimmy Hoffa si mi-a scos Al Capone. Hmm.

  5. tDO Says:

    eu m-am gandit la Clive Barker initial… n-a mers, desi a fost pe lista… dar cand mi l-a ghicit pe Robert E. Lee, am ramas putin cam perplex… hmmm, pana si Aaron Stainthorpe… this is getting too strange for school 😀

  6. DianaEmma Says:

    Mi-a ghicit-o si pe Nadia Comaneci, desi la sfarsit o dadea aiurea rau de tot cu intrebarile. =))

  7. veutzu Says:

    „Deci” cand mi-a ghicit din prima Ian Gillan, m-am speriat de m-au gasit toti dracii! :))) Apoi si pe Munchausen, Lynch… De-abia la Hala Gorani a gresit rau. Deci nu este infailibil… Oricum, bestial linkul tau.

  8. mercu Says:

    Hehe… eu inca nu am reusit sa imi dau seama cum functioneaza…

  9. veutzu Says:

    Pai nu e nicio smecherie… E doar o baza de date.

  10. mercu Says:

    O baza de date atat de mare ? Nu ar fi mai logic sa se foloseasca de ceva motoare de cautare pe net ?


Lasă un răspuns

