Cuvinte fara valoare

Crezi ca esti mare, ei iti spun esti mic, iar eu iti spun sa nu mai crezi pe nimeni si nimic, nu mai crede in prostii, crede doar ca esti capabil sa devii tot ce vrei sa fii.
Totul e un haos, totul merge pe dos, nu mai exista reguli sau legi, nu mai exista ratiune asa ca nu mai incerca sa intelegi. Am jucat si am aplaudat exact cum si cand trebuia, dar nimic bun nu s-a intamplat, am trait printre trucuri si inselatorii pana cand mi-am dat seama ca nu eu sunt de vina ci jocul si jucatorii. De asta am ales sa aleg de fiecare data cea mai cinstita alegere, nu sa tac si sa-mi rasfat limba cu trac si tacere.
Dar si cuvintele astea au greseli, exista diferite sensuri, exista oameni sfiosi, exista sarcasm si duplicitate, dar mai ales exista oameni mincinosi. Ei stiu ca nesimtirea nu are limite ori talent, ei stiu ca se ridica deasupra celor ce sunt facute ori spuse si altereaza prin minciuna tot ce e ascuns ori evident. Cuvintele pot fi rostite atat de usor incat pentru unii ar putea suna ca niste injurii pe cand pentru altii ar putea suna ca un prestigios cor.

Si totusi daca e sa minti, minte noaptea ca e zi, daca e sa minti, minte moartea ca nu mai poti veni. Si totusi daca e sa minti, minte frumos, spune-i constiintei ca esti fericit cand de fapt viata ta e un haos. Totul e un haos, iar tu esti o parte din el !

Publicat în Alter ego. Etichete: . 1 Comment »

Un răspuns to “Cuvinte fara valoare”

  1. Vania Says:

    Eu am crezut întotdeauna cu tărie că pot cheli, indiferent la opiniile celorlalţi. Timpul mi-a dat dreptate!


Lasă un răspuns

