Bring me Victory

Ce mai e de spus ? Un clip destul de bine facut care nu are legatura cu versurile hihi

Bring Me Victory

Is there anything left
Left of me to save
My life is like a carnival
My body a sunken grave

It’s what I have to do
To distance me from you
Lays a suffering inside
And my veins are showing through

A man becoming child
Are you happy with your cries
With haunted looks of fear
I stab the wing from your side

My mind a fractured ruin
The crushing of my soul
It is time to spread my wings
To fill this empty hope

It has now begun
The force fed sun beneath
Will conquer all before
And bring me to my victory

I’ve seen them before
Down from the fall
And now standing tall
I’ve seen this
I have been this
And now I am my own man

No more misery
Look outside and see
What are you waiting for?
Pick yourself up
Get up off the floor

Publicat în Ego. Etichete: . 10 Comments »

10 răspunsuri to “Bring me Victory”

  1. Inka Says:

    Eu zic ca are legatura 🙂

  2. mercu Says:

    Ne spui si noua ? Noi suntem putin mai lenti la minte…

  3. Fata din umbra Says:

    sa ma scuzi ca nu-mi place:)
    raman la HIM 8->

  4. mercu Says:

    Haha… ce pot sa fac ? Te scuz, daaar doar de data asta !
    Him e ok si nici pe mine nu prea m-a impresionat melodia (au multe mai bune) ci mai mult calitatea clipului.

  5. DianaEmma Says:

    Ce-mi plac videoclipurile astea artistice. 😀

    Ma enerveaza alea in care se bataie pe acolo artisti/figuranti… sunt frumoase asa, gen poveste, filmulet.
    Ca si eu cand ascult o melodie si imi place, imi fac in minte o povestioara anume… de-as face eu anumite videoclipuri…

  6. mercu Says:

    Mie imi plac fetele alea :))
    Intr-adevar au facut o mare greseala cu chestia aia. Vreau sa cred ca e ideea casei de discuri 😛 Totusi amatorul asta va prefera in continuare clipurile live hihi 😀

  7. Culian Says:

    Genul (rock gotic – dacă nu mă înşel) nu se prea încadrează în preferinţele mele dar mai ascult ocazional. Din tot genul rock am totuşi o preferinţă/slăbiciune pentru Haggard – îi găsesc minunaţi şi-i ascult cu plăcere oriunde şi oricând !

  8. DianaEmma Says:

    E metal cu influente gothic, dar tot metal e… Daca esti curios, asculta formatii gen Siouxie and the Banshees, Bauhaus, Alien Sex Friend… si o sa vezi diferenta mare.

  9. mercu Says:

    Ti-am zis eu ca asculti muzica buna. 😀
    Ce auzi mai sus e ceva gotic/doom metal, iar Haggard (care-mi plac si mie foarte mult) sunt ceva simfonic metal, simfonic – datorita micii orchestre si metal – datorita chitarii, tobelor intr-un ritm mai agresiv decat ce gasesti la o formatie de rock… si evident vocea masculina.


Lasă un răspuns

