O suvita carunta de stele

Eu. Cel care coloreaza printre cuvinte. Sunt. Tot. Ce. Conteaza!

Lumea este in schimbare, trista, indiferenta si fara culoare. Cum ar fi daca nu am mai cufunda lumea intr-o galeata de roz pal, iar fiecare ar deveni fara egal? Intemnitati de legile simbolismului cautam perfectiunea intr-un pahar de vitejie, dar soarele oricum apune fara speranta lasandu-ma sa ma bucur de aceasta pictura defecta sau ce vrea sa fie. Totul este prea gri. Nemuritori am fost la inceput, palizi vom inceta a mai respira aerul improspatat de tipete, de durerile ce nu vor mai exista caci sfarsitul e aproape. Si totusi…

Doar eu am aflat ca singuratatea sub cerul colorat este mai dureroasa decat stralucirea in abis, mai vinovata decat acea fecioara ce a indraznit sa guste din fructul nepermis. Doar eu, eu si numai eu am vazut ochii negri ai lumii moderne si m-am inverzit, nu mai este timp, suntem atat de aproape, nu mai este timp de dormit, de trimis scrisori colorate sau de citit o alta carte. Deseori ma trezesc nervos, colorez cu frenezie si apoi alerg furios simtind nevoia de a da foc la toate aceste campii fara de folos. Sa arda totul! Vreau sa arda gramezile de sperietori pana devin cenusa din vant, iar in miez de noapte sa fie inlocuite cu un stupid gand. Nu imi e teama. Cuminte incerc sa-l pastrez, am avut martori, am incercat, dar sangele nu se va calma caci pumnul presimtirilor rele ma lovea. Sunt decolorat, sunt palid si sters, sunt de… de nedescris. Sub miile de picaturi, fulgi si pene am vazut o suvita carunta de stele cazand, cu sutele de indoieli, a luat nastere un alt gand. Nu cred ca mai pot exista. Desi viitorul se intinde dincolo de orizontul intens, culorile reci mi-au demonstrat ca nu mai are nici un sens. Nu cred ca mai pot exista.

Publicat în Alter ego. Etichete: , . 2 Comments »

2 răspunsuri to “O suvita carunta de stele”

  1. angelique Says:

    Te-ai gandit ca poate doar tu crezi asta? Te-ai gandit ca sunt persoane care vor sa le fii aproape? Singuratatea o simtim cu totii la un moment da, important e cum stim sa nu ramanem in aceea stare, uneori vazuta doar de doi, simtita. Am o singura intrebare: culorile calde nu ti-au demonstrat nimic?

  2. mercu Says:

    Ba da. Ca privirea imi joaca feste. :))


Lasă un răspuns

