Seriale

Fani de seriale adunati-va!!! Am descoperit, de fapt mi-a recomandat o amica, un site interesant. Reviews de seriale, noi aparitii si multe altele. Vrei sa stii de cine si-a mai batut joc House in ultimul episod? Vrei sa stii daca Clark Kent se va transforma in Superman in ultimul episod? Vrei sa stii ce mai fac fratii Winchester? Toate astea si multe altele, aici.

Publicat în Ego. 4 Comments »

4 răspunsuri to “Seriale”

  1. Sorina Says:

    Nici nu ai idee cat de frumoasa mi-ai facut ziua 😀

  2. mercu Says:

    Mi se spune tot mai des. 😀

  3. Monica Says:

    Ma bucur ca ti-a placut ideea mea, oricum eu raman fan-ul tau. :X


Lasă un răspuns

