Eu de ce nu votez?

Din cate am observat in curand vor fi alegerile prezidentiale, nu?
Romanii se pricep la fotbal si politica, asta e clar. Stiu momentul potrivit pentru a-l injura pe saracul om care alearga nouazeci de minute dupa o minge chiar daca ei nu ar fi in stare sa alerge o sute de metri fara sa isi scuipe plamanii. Parca intotdeauna reusesc sa gaseasca cuvintele potrivite in timp ce-si mangaie cele douazeci de kilograme de grasime in plus. Asa e si in politica, ne vom duce sa votam in curand, ne vom duce optimisti si cu incredere ca mincinosul pe care il vom vota nu e la fel de mincinos ca ceilalti. Ce frumos ar fi, nu?
De fiecare data cand spun cuiva ca eu nu voi vota imi spune ca sunt fraier, ca e dreptul meu sa schimb ceva. Poftim? Nu am habar de politica, si daca as avea, cum ramane cu celalalte douazeci de milioane de romani? Alegerile astea sunt o parte un vot la ghiceala si o alta parte „blat”. Cum imi pot da seama ca Antonescu e bun pentru Romania? Dar Vadim si ceilalti? Tot ce stiu e ca cei „prea multi ani” cu Iliescu presedinte nu am facut decat sa ne cufundam intr-un comunism sub alt nume si acum vine a lui „mana dreapta” sa ne conduca? Geoana? Te rog, nu. Dar la cate incredere am in prostia oamenilor sunt aproape sigur ca Geoana va sta pe tronul tarii si ne va fi atat de bineeeee.
Mi-e scarba de tot ce se intampla in tara asta. Stau si ma gandesc ce e de facut? Se va schimba ceva, vreodata, in bine? Vreodata?

Publicat în Ego. 6 Comments »

6 răspunsuri to “Eu de ce nu votez?”

  1. Vania Says:

    Dacă sunt mulţi care nu votează, ne poate lua dracu pe toţi…

  2. mercu Says:

    De parca acum suntem la portile raiului…

  3. tDO Says:

    Remember remember the 5th of November… 😀

    Asta una la mana… alta chestie de tinut minte: intotdeauna poate fi mai rau… cam rar… pardon, niciodata, nu se intampla sa fie mai bine, dar… well, you know. 😀

    Totusi, recomandarea mea este sa te duci sa votezi, intr-adevar, se prea poate sa nu schimbe nimic, dar daca nu o faci… nici macar acel „se prea poate” nu mai intra in discutie 😉

  4. mercu Says:

    @tDO: nu stiu cum reusesti, dar intotdeauna ma convingi sa fac exact ce vreau eu contrar sfaturilor tale. Da! Nu voi merge la vot 😀

  5. tDO Says:

    Asta-i un mod mai delicat de a-mi spune ca n-am cu cine vorbi, sau ce?

    Uite, iti voi da exemplu analogia dentistului: in momentul in care ai o masea umflata si te duci la un dentist care habar n-are ce face si-ti face mai mult rau, ce faci? Ramai cu maseaua umflata sau incerci sa cauti alt dentist pana cand gasesti unul care-ti rezolva problema? Si sa nu-mi spui ca asta e cu totul alta situatie… esti inginer, extrapoleaza! 😀 Si mai si scrii deci pot sa presupun ca esti capabil sa intelegi o metafora 😉

  6. livia Says:

    as minti daca as zice ca mai am vreo speranta ca tara asta isi va reveni vreodata…mai ales de cand am aflat cat de corupt este si al meu primar…. si cat de mult se coboara oamenii pt banii
    dar, nu ii voi lasa pe ratatii asta ordinari sa incerce sa voteze in locul meu
    ma voi duce la vot chiar si sa-mi anulez votul! doar pt atat…


Lasă un răspuns

