Avatar si Lie to me

James Cameron. Si-a bagat coada in Aliens, Terminator 1 si 2, Titanic… mai e ceva de spus? A… cel mai scump film facut vreodata, bugetul ajunge la 500 de milioane de dolari. Eu zic ca merita un drum pana la cinema, de fapt eu zic ca va fi pe departe filmul anului si de ce nu a deceniului. Da, sunt increzator. Va fi lansat in Romania pe 18 decembrie.

Ei bine… am vazut ceva seriale la viata mea si cunosc tot ce misca pe piata in materie de seriale, din auzite, din citite, dar… dar… splendoarea asta de serial nu trebuie ignorata. Ce se intampla? Un tip oarecare, Cal Lightman este un fel de detector uman de minciuni. Limbajul trupului, expresia fetei ne dau de gol atunci cand cuvintele incearca sa nu, si aici intervine Lightman, ajutand la rezolvarea cazurilor prin intervievarea suspectiilor prin proprile sale metode. Nu am gasit un filmulet mai captivant, tot ce stiu e ca din primele 10 minute m-a prins.

Un politist: credeam ca atunci cand cineva minte incearca sa evite contactul vizual
Cal Lightman: nu, e doar un mit, cand cineva minte se uita in ochii tai sa vada daca ii crezi minciuna sau nu.

Publicat în Ego. Etichete: . 2 Comments »

2 răspunsuri to “Avatar si Lie to me”

  1. Raluca Says:

    M-a prins si pe mine ideea acestui serial, pe ce post este dat, sau trebuie descarcat de pe net?

  2. mercu Says:

    Din cate stiu eu… nu e dat pe nici un post deci…


Lasă un răspuns

