Avatar-ul geniului se vinde bine

Am fost duminica la cinema si… si atat. Ce altceva as mai putea spune si nu s-a spus pana acum? Oricum cuvintele sunt de prisos.
Incasarile in lume au ajuns la peste un miliard de dolari, pana acum e pe locul 4. Wow!!!
Daca nu ai ajuns la cinema pana acum cu siguranta ca ar trebui sa o faci!

Postat in Ego. 7 Comments »

7 Răspunsuri to “Avatar-ul geniului se vinde bine”

  1. Gabriela Marin Says:

    Eu cred ca filmul asta a avut un efect asa de mare pentru ne trezeste sufletul si datorita tehnologiei folosite ne face sa experimentam din plin, cu toate simturile, mirifica lume a Pandorei🙂

  2. mercu Says:

    Eu sincer il invidiez din tot sufletul meu pe James Cameron. Sa fim seriosi, cati oameni ajung sa transforme in realitate fiecare „maimutoi” albastru, verde, mov care tropaie pe soselele imaginatiei sale?

  3. DianaEmma Says:

    S-o fi vandut bine, tehnicile sunt extraordinare… dar filmul in sine nu mi s-a parut cine stie ce.

  4. Anna, the supergirl Says:

    „Daca nu ai ajuns la cinema pana acum cu siguranta ca ar trebui sa o faci!”

    Eu am fost la cinema, am vazut filmul, si acum m-am convins ca… intr-adevar trebuia s-o fac!😀
    E bestial filmul!

  5. mercu Says:

    Doar nu va spun prostii😛


Lasă un răspuns

