Am reusit!

Am fost azi sa-mi fac un examen psihologic, nu pentru ca cei din jur mi-ar fi spus vreodata ca am nevoie ci pentru ca trebuia, angajare, proceduri standard, bla bla. Dupa ce am facut testele acelea, am intrebat-o pe psiholoaga daca sunt redardat sau nu, daca e oficial sau va trebui sa-i las pe ceilalti sa-si dea singuri seama si… si am reusit!!! Am reusit sa o pacalesc si pe ea pentru ca mi-a spus ca am un coeficient de inteligenta foarte ridicat. Poftim? Eu? Ciudat si eu credeam la fel, dar nimeni nu m-a crezut, nimeni! Sa fiu eu singurul normal intr-o lume impanzita de nebuni?

P.S. scriu din patul meu, din camera mea, din apartamentul meu, din prima mea casa si e atat de bine.
P.S. 2 marti voi fi printre cele 10 procente din toti colegii mei care au un job in domeniu. Life is good sau cel putin asa am auzit.

Publicat în Ego. 3 Comments »

3 răspunsuri to “Am reusit!”

  1. fireflight Says:

    Bravo tie!

  2. Manuela Says:

    Felicitarile mele! Eu nu am un coeficient de inteligenta ridicat dar, cred ca nici nu-mi mai trebuie…mai am putin si o sterg englezeste…
    Felicitari si pentru prima ta casa! Sa o stapanesti fericit!

  3. mercu Says:

    Multumesc, multumesc!
    Cum sa o stergi? Nu-ti place la „noi”? :))


Lasă un răspuns

