In borcane traiesc

Salveaza-ne sau pleaca, salveaza-ne sau asteapta sa-mi treaca sangele in borcane si sa ma intreb de ce ne-am legat la ochi si la maini, de ce atat de tineri vrem sa ne suspendam de radacini? Dar nu eu. Din egoism eu vreau sa tac, nu sa ma inec in formol, eu vreau sa ma ridic deasupra lor, nu sa ma rostogolesc deloc domol. In borcane. In borcane sunt. In borcane sunt organele ce nu le folosim, un creier, o inima si un apendice, dincolo de bariere puternice, in borcane traiesc caci in exterior e doar un trup ce se misca haotic, o corabie fara capitan, un copil fara indrumare si fara abecedar. Si totusi oare nu suntem programati sa iubim, sa mintim, sa privim o tragedie si sa o simtim? Nu-mi pasa. Oare o atingere sincera, o mana in borcan va fi suficient sa miste corabia fara capitan, destul sa arate copilului ce poteca sa paseasca, abecedarul sa-l inteleaga atunci cand doua cuvinte trebuie sa rosteasca? Nu se va intampla asta pentru ca rational si sensibil niciodata nu am fost si a fost bine, sa fiu indiferent si prost e tot ce conteaza si va conta pentru mine.

Publicat în Alter ego. Etichete: , . 19 Comments »

19 răspunsuri to “In borcane traiesc”

  1. Baiatul Ciudat Says:

    te-am adaugat si eu la blogroll >:D<

  2. Manuela Says:

    Clar, nu trebuie, e necesar sa fie distruse borcanele, fiindca daca e spart, borcanul va fi inlocuit cu un altul, spart nu e suficient.
    Eu am aruncat cu niste bolovani intr-un borcan si i l-am spart. Dar, stii, pe loc si l-a inlocuit cu un altul si mai rezistent, nici o fisura nu-i mai pot face aruncand cu vreun bolovan.
    E cat se poate de clar! Trebuie distruse toate borcanele! Atunci sa vad de unde va mai lua!?

  3. mercu Says:

    :))
    Ma duc sa-mi caut prastia 😀

  4. Manuela Says:

    Adevarat graiesti, rationalitatea nu a facut, nu face si nu va face niciodata casa buna cu sensibilitatea. Esti rational, esti logic, ai treaba cu partea stanga a creierului. Esti sensibil, esti irational, lumea zice ca esti mai nebun decat ea, ceilalti nebuni, dar de fapt ai treaba mai multa in partea dreapta a creierului. Poti si pendula, dar fiecare om are o latura predominanta.
    Profund! Asta e cuvantul pentru tine. Esti deosebit de profund. WD!

  5. mercu Says:

    Fac si eu ce pot 🙂

  6. tDO Says:

    A sling… I thought you were more of a club-man! 😀

    Very nice idea ;)… dar stii cum e cu apendicele 😀

  7. mercu Says:

    Cum e cu apendicele? :))

  8. tDO Says:

    eh… you know… 😀

  9. mercu Says:

    Da, da… stiu! :))

  10. Manuela Says:

    tare dialog…stii? care? a, da…eu nu stiu cum e cu apendicele, as fi aflat si eu ceva…

  11. mercu Says:

    Poate ca suna ciudat, dar noi chiar am inteles ceva din dialogul asta. 😀 Ne cunoaste de multa vreme…

  12. Manuela Says:

    Eram convinsa ca voi ati inteles. Dar …mai bine lasa…

  13. Augusta Hedlinger Says:

    Am cautat dar nu te-am gasit nicaieri. Nu e.

  14. Augusta Hedlinger Says:

    Adresa ta, spuneai ca o am; nu o am.

  15. mercu Says:

    Aaaaa… cum sa nu? Apare la fiecare comentariu facut.

  16. Augusta Hedlinger Says:

    Tre’ sa recunosc ca inteligenta nu e partea mea forte…I try, I try, but…. nothing…Where is it?
    Your turn

  17. mercu Says:

    Am uitat ca pe blogspot nu apare mail-ul. Ti-am trimis pe gmail eu un mail.


Lasă un răspuns

