Ploua ca in padurea tropicala

Nu ti-a mai plouat de multa vreme in gura? Vrei sa inveti cateva retete interesante? Aici ai raspunsul. [click] Dumnezeule cat de apetisante sunt pozele alea!!!

Publicat în Ego. 7 Comments »

7 răspunsuri to “Ploua ca in padurea tropicala”

  1. DianaEmma Says:

    Eu n-am probleme… vad imagini din astea in fiecare zi… si si mananc. :))
    Dar imi plac mult site-urile de genul, ca poate mai gasesc ceva interesant de gatit. De pe site-ul ala cam tot am facut… dar m-a intrigat mult reteta de cartofi taranesti cu miere… n-am pus niciodata miere la cartofi… sa vad ce iese. 😀

  2. Bunica Says:

    Multumesc :)))
    Te-am trecut la Recomandarile Bunicii si te mai astept pe la mine

  3. mercu Says:

    @Diana: pai sa ne anunti si pe noi… si cand vii la Timisoara, treci si prin bucataria mea 😛
    @Bunica: cu siguranta 🙂

  4. Culian Says:

    Foarte bune retetele. Am incercat si eu Ouale taranesti pentru ca ingredientele erau la indemana dar maine cum se deschid magazinele ma aprovionez cu materii prime si vreau neaparat sa pun pe farfurie 2 feluri din cauza carora s-a declarat cod portocaliu de ploi la mine in gura:
    – Piept de pui cu lamaie si cimbru
    – Cartofi taranesti cu miere

    Poate revin cu poze. Daca nu mai reusesc sa fotografiez mancarea va trimit o radiografie sau endoscopie.

  5. fireflight Says:

    Arata foarte bine…

  6. mercu Says:

    @Andreea: nici nu mai indraznesc sa intru pe blog…
    Culian asteptam poze si pareri 🙂

  7. Corina Says:

    Nuuuuuuuuu…mi-e foame….
    Si eu recomand Raftul Bunicii 🙂 …numai bunatati pe acolo!


Lasă un răspuns

