Cheia e la tine!

Sedintele lungi si dese, cheia marilor succesuri!!! Prietenii stiu de ce…

Publicat în Ego. 5 Comments »

5 răspunsuri to “Cheia e la tine!”

  1. Leusor Says:

    Buna,
    Am vazut blogul tau si mi-a placut foarte mult. Am vazut cateva posturi interesante. Cred ca ar trebui sa scrii ceva mai mult despre copii.
    Mi-as dori sa facem schimb de linkuri .
    Nume :Leusor
    Blog : http://www.leusor.ro
    Eu te-am adaugat deja pe blogul meu .
    Multumesc de colaborare .

  2. mercu Says:

    🙂
    Sa stii ca e o idee buna, voi incerca zilele viitoare sa scriu ceva.
    Adaugat si eu. Bafta!

  3. Paulyk Says:

    Bună !
    Te contactez în legătură cu un link-exchange, dacă te interesează să faci cu mine(http://www.paulyk.ro/) trece-ma în blogroll apoi intră aici: http://www.paulyk.ro/index.php/schimb-de/ şi lasă un comentariu după următorul exemplu(ca să te trec şi eu) :
    Nume: (Numele blogului tău)
    Link: (Linkul blogului tău)

    Este simplu, se rezolvă în câteva minute!
    Cu mult respect,
    Paulyk.ro

  4. Augusta Hedlinger Says:

    succese, succesuri, succesari, suc cesionari, succe si onari, onani….s.a.m.d…ca un labirint e limba noastra, limba ce+o vorbim…ce-o simtim…
    Apropo de simtit, limba romaneasca mi se pare o limba de bun simt….n-o gresesti, de o traiesti!

  5. Augusta Hedlinger Says:

    Si de o traiesti, n-o ranesti!


Lasă un răspuns

